Ga naar inhoud

SP2 Nederlands


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    100

ER ZIJN NOG TE VEEL FOUTEN IN SERVICEPACK 2 OP DE WINDOWS SITE ZELF GEVEN ZE ER MELDING VAN ZIE ONDERSTAANDE LINK STAAN DE PROGRAMMAS IN DIE DUS NIET WERKEN MET SP2 http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=884130 “ If you install this program, you receive the "DRIVER_OR_IRQ_NOT_EQUAL" error every time your computer starts. “ Bij bovenstaande kan in ergste geval format c: zijn hoeft niet !!!!!!!! Ik heb deze nl al een keer aan de hand gehad is een zg driver conflict met windows maar kon wel een format c: doen om de boel weer werkend te krijgen nu was dat gelukkig al bij begin installatie; toen was nero de boosdoener Norton ,pinnacle adobe zijn wel de belangrijkste die niet meer werken gewoon nog een maandje wachten totdat de pro"s????? eruit zijn windows plug & play or windows f...k & pray
Link naar reactie
[quote:64fadf113c="Johnny321"]so, impressed :roll: ojah, vraagie ik heb alle updates (stuk of 80), is et dan nodig om SP1 of SP2 nog te installeren?[/quote:64fadf113c] SP2 biedt naast alle patches ook een verbeterde firewall, popup blocker voor IE, beter geheugenbeveiliging etc. Het is dus meer dan alleen patches en ik dacht dat SP1 ook oa usb2.0 ondersteuning toevoegde aan WinXP. Ik zou het dus wel installeren, ook al heb je eigen firewall etc, andere browser etc.
Link naar reactie
[quote:7a7889e3ef="Gert-Paul"] Ik zou het dus wel installeren, ook al heb je eigen firewall etc, andere browser etc.[/quote:7a7889e3ef] Als je al die toegevoegde dingen niet gebruikt en het puur om de updates gaat hoef je hem niet per se te installeren. Volgens mij voegt SP2 geen aanvullende beveiligingsupdates toe dan die er al waren.
Link naar reactie
[quote:90e37d7d42="praatpaal"] Dus zolang dat zo is krijg ik dat ellendige icoontje niet weg? [/quote:90e37d7d42] Oh laat maar, heb het al gevonden, kan gewoon ingesteld worden in dat beveiligingscentrum bij 'Meldingen van Beveiligingscentrum instellen' :oops: EDIT: hmm, drie posts na elkaar......niet zo netjes. Zal de volgende keer m'n bericht editen.
Link naar reactie
[quote:6af52450f6="praatpaal"][quote:6af52450f6="Gert-Paul"] Ik zou het dus wel installeren, ook al heb je eigen firewall etc, andere browser etc.[/quote:6af52450f6] Als je al die toegevoegde dingen niet gebruikt en het puur om de updates gaat hoef je hem niet per se te installeren. Volgens mij voegt SP2 geen aanvullende beveiligingsupdates toe dan die er al waren.[/quote:6af52450f6] Het ging mij meer om de achterliggende fixes. Er zit toch ook beter geheugen gebruik etc. in. Daarom lijkt het mij slim SP2 te installeren en dat ga ik denk ik binnenkort ook wel doen. Ook al gebruik ik Firefox, Thunderbird en de Sygate Personal Firewall.
Link naar reactie
[quote:7ddbe4fb49="ToTo©"]Heb totaal nergens last van. Firewall uitgezet, dat beveiligingsscherm uit geschakeld door wat vinkjes weg te halen en de IE pop-up killer uitgezet. Heb de Google toolbar met stopper al. Bij Outlook moet je de bekende vinkjes weghalen bij de beveiliging. Kind kan de was doen.[/quote:7ddbe4fb49] kan ik mijn helemaal bij aansluiten. (xp home met symantec int. security 2004) Ter info: zorg ervoor dat je de nieuwste updates van nero 6 installeert, als je nero 6 gebruikt. (open nero smartstart, klik linksboven op de tekst nero en check voor updates)
Link naar reactie
[quote:ea5744576b="ToTo©"]Heb totaal nergens last van. Firewall uitgezet, dat beveiligingsscherm uit geschakeld door wat vinkjes weg te halen en de IE pop-up killer uitgezet. Heb de Google toolbar met stopper al. Bij Outlook moet je de bekende vinkjes weghalen bij de beveiliging. Kind kan de was doen.[/quote:ea5744576b] werk hier ook perfect. met mozilla firefox incredimail en nod32 av scanner.
Link naar reactie
Heb gisteravond tot driemaal toe SP2 geinstalleerd. Eerst met slipstream CD. toen nogmaals met slipstream Als laatst WXP basis en daarna SP2 er overheen. Alle installaties hadden hetzelfde resultaat: Zodra ik Internet opging, hing de PC zich helemaal op. Een oude, originele vastloper, daar waar er meer stabiliteit verwacht werd. Zal straks, als ik weer thuis ben, de WinSock fix proberen. Lukt dit niet, dan maar weer terug naar SP1 (herinstallatie) en snel patchen. Daarna de automatische update uitzetten, anders krijg ik toch nog de problemen van SP2........ :evil: Ben ik nu die ene van die 10 die problemen krijgt met SP2 ? Systeem: AMD XP2000+/512 MB RAM/2x80GB
Link naar reactie
[quote:348aa777b9="lw"]Heb gisteravond tot driemaal toe SP2 geinstalleerd. Eerst met slipstream CD. toen nogmaals met slipstream Als laatst WXP basis en daarna SP2 er overheen. Alle installaties hadden hetzelfde resultaat: Zodra ik Internet opging, hing de PC zich helemaal op. Een oude, originele vastloper, daar waar er meer stabiliteit verwacht werd. Zal straks, als ik weer thuis ben, de WinSock fix proberen. Lukt dit niet, dan maar weer terug naar SP1 (herinstallatie) en snel patchen. Daarna de automatische update uitzetten, anders krijg ik toch nog de problemen van SP2........ :evil: Ben ik nu die ene van die 10 die problemen krijgt met SP2 ? Systeem: AMD XP2000+/512 MB RAM/2x80GB[/quote:348aa777b9] ik snap zowiezo al niet waarom je voor sp2 alle pc's opnieuw installeert maar voordat ja al je pc's sp2 laat draaien lijkt het me wel handig om hem eerst op de pc die je wijnig gebruikt even te testen of al je prog's erop werken enzo :wink: .Volgensmij ben jij die ene van de 10 ik heb hem nu ook al draaien vanaf het eerste uur dat hij on-line staat (tot nu toe nog maar op 1pc uiteraard) en alles werkt tot nu toe goed
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...