Ga naar inhoud

SP2 Nederlands


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    100

[quote:ee624aec21="taco78"][quote:ee624aec21="Pceetje"]http://www.tweakers.net/nieuws/33731[/quote:ee624aec21] Pceetje wil zn aantal posts opkrikken met die onzin die ie copy/past Pceetje moet is ophouden met die ongein waar niemand op zit te wachten want het is puur offtopic en oud/achterhaald nieuws die al 1000 keer langs is gekomen :evil:[/quote:ee624aec21] Oke weer genoeg gekleutert vandaag?. :D Ik heb SP2 gisteravond geinstaleerd, loopt goed nadat ik de firewall had uitgeschakelt.
Link naar reactie
[quote:7e75d5771d="pcguy"]Bij nader inzien gooi ik de zooi er weer af, beveilig wel handmatig. Stomme service pack gooit alles in de war, ben ik beetje zat.[/quote:7e75d5771d] Wat gooit ie dan bij jou door de war? Ik zelf heb hier totaal geen problemen met sp-2. Het enige wat ik moest doen was een hotfix bij microsoft vragen voor firetrust benign, maar dat advies kreeg ik van firetrust zelf en daarmee gelijk het probleem verholpen.
Link naar reactie
[quote:132db08021="pdexie"][quote:132db08021="pcguy"]Bij nader inzien gooi ik de zooi er weer af, beveilig wel handmatig. Stomme service pack gooit alles in de war, ben ik beetje zat.[/quote:132db08021] Wat gooit ie dan bij jou door de war? Ik zelf heb hier totaal geen problemen met sp-2. Het enige wat ik moest doen was een hotfix bij microsoft vragen voor firetrust benign, maar dat advies kreeg ik van firetrust zelf en daarmee gelijk het probleem verholpen.[/quote:132db08021] Hij stuurt m'n hele internet connectie in de war, diverse malen moeite doen om de firewall aan het werk te krijgen enzovoorts. (Ik krijg als het goed is morgen m'n nieuwe mobo en dan zet ik er wel gentoo linux op, dit gedoe komt me de keel uit. Beveiliging dingetje in je systray is als hij je firewall en/of virusscanner niet herkent en zodoende denkt dat er geen zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...