Ga naar inhoud

SP2 Nederlands


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    100

[quote:ed38e8745a="praatpaal"]Oh ik dacht al, kon al bijna niet waar zijn. Ok, ik weet het, off-topic gebrabbel, maar ach, mag toch wel voor een keer? We zijn toch uitgebrabbeld in dit topic. :D[/quote:ed38e8745a] misschien toch niet.bij mij geeft hij tijdens de installatie als hij bestanden gaat backuppen dat hij het bestand atapi.sys niet kan vinden in de map c:\windows\system32\drivers hoort hij te zitten :o .Ik heb hem van http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=049C9DBE-3B8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A&displaylang=en gedownload kan misschien iemand voor me dat bestandje on-line zetten of is dit niet een standaart bestandje dat altijd hetzelfde blijft.Ik heb zelf nog 2pc's met win. xp pro staan kan ik daar dat bestand vanaf haalen of werkt dat niet.Hebben hier meer mensen last van? wat kan ik hieraan doen? ik heb zelf al op virussen,spyware gescand os: win. xp sp1 home edition (geheel up to date) (ik weet het zijn veel vragen)
Link naar reactie
[quote:c5f9dd6760="pascal7"]misschien toch niet.bij mij geeft hij tijdens de installatie als hij bestanden gaat backuppen dat hij het bestand atapi.sys niet kan vinden in de map c:\windows\system32\drivers hoort hij te zitten[/quote:c5f9dd6760] Dit probleem komt bij meer mensen voor. De oplossing schijnt het uitzetten of deïnstalleren van Deamon Tools en/of Alcohol 120% te zijn. Verder, is het normaal dat na de installatie van Service Pack 2 het bootscherm veranderd? Onder Windows XP staat nu geen Home edition meer en ipv een groen balkje dat op en neer gaat heb ik nu een blauwe. :-? Xp home nl met sp2 nl
Link naar reactie
[quote:a07ae0c517="Pceetje"]http://www.tweakers.net/nieuws/33731[/quote:a07ae0c517] ho pceetje dubbel post......... dankjewel voor de reacties maar nu heb ik weer een vraag is het mogenlijk dat ik mcafee securitycenter uitschakel(ja ik weet het het lijkt erop dat microsoft het idee voor 100% gejat heeft).Ik heb mcafee antivirus 8.0.4389 en personal firewall 5.0.1.5 en antihacker.Uiteraard wil ik dan wel de virusscanner behouden ik weet nog niet of ik win. firewall ga nemen of de mcafee. Hebben jullie standaart een icoontje van win. securitycenter rechts in de hoek van win xp?Ik heb gelezen dat die standaart in de opgestarte programma's zit maar bij mij niet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...