Ga naar inhoud

storing F0211 Miele wasmachine


Aanbevolen berichten

Goedendag, Ik hed een probleem met mijn Miele wasmachine.. model powerwash 2.0 twindos xl tronic model wmv963 wps. storingscode F0211. Dit is een storing in het twin doss systeem , kan zonder gewoon wassen. Kan moeilijk vinden op het internet wat het probleem is, lijkt op de een sensor van het twin doss systeem? heb ook de miele twindos reiniging cartride geprobeerd maar schiet meteen in deze storing. Heeft iemand een idee misschien? en eventueel een artikel nummer wat ik moet bestellen ? Hoor graag van jullie en alvast bedankt. Met vriendelijke groet stefan.
Link naar reactie
07:51 Goedendag, Ik hed een probleem met mijn Miele wasmachine.. model powerwash 2.0 twindos xl tronic model wmv963 wps. storingscode F0211. Dit is een storing in het twin doss systeem , kan zonder gewoon wassen. Kan moeilijk vinden op het internet wat het probleem is, lijkt op de een sensor van het twin doss systeem? heb ook de miele twindos reiniging cartride geprobeerd maar schiet meteen in deze storing. Heeft iemand een idee misschien? en eventueel een artikel nummer wat ik moet bestellen ? Hoor graag van jullie en alvast bedankt. Met vriendelijke
Link naar reactie
07:51 Goedendag, Ik hed een probleem met mijn Miele wasmachine.. model powerwash 2.0 twindos xl tronic model wmv963 wps. storingscode F0211. Dit is een storing in het twin doss systeem , kan zonder gewoon wassen. Kan moeilijk vinden op het internet wat het probleem is, lijkt op de een sensor van het twin doss systeem? heb ook de miele twindos reiniging cartride geprobeerd maar schiet meteen in deze storing. Heeft iemand een idee misschien? en eventueel een artikel nummer wat ik moet bestellen ? Hoor graag van jullie en alvast bedankt. Met vriendelijke
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...