Ga naar inhoud

help. Bosch maxx6 WAE28190NL/14


Aanbevolen berichten

Mijn vraag is: kan ik met deze storing de wasmachine zelf repareren of kan ik beter een nieuwe aanschaffen? lampjes van alle toeren branden en het lampje van wassen. Gisteren haalde ik de was nat uit de wasmachine en vanaf dat moment kreeg ik het apparaat niet meer aan de gang. Ik ben niet handig met het repareren, maar doe graag een poging als mij dat een paar honderd euro scheelt. Wie kan mij adviseren?
Link naar reactie
Dat lampjes patroon staat voor foutcode E63/F63: machine is tilt. Probeer eens een reset. Zorg dat de programma knop op Uit staat en de deur gesloten is. Draai dan de programma knop in één keer met de klok mee naar de stand Centrifugeren. Druk de toets van de centrifuge snelheid in en houd hem ingedrukt, wacht 3 á 4 seconden, draai de programma knop 1 stap verder naar Afpompen, wacht weer een 3 á 4 tal seconden en laat de centrifuge snelheid toets weer los. Draai de programma toets door naar Uit. De machine zou nu gereset moeten zijn. Als hij nu een andere fout melding aan geeft dan die even vermelden.
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...