anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Delen Geplaatst: 8 januari 2002 xp is niet meer te starten hellup!!!! na het installeren van een tweede xp heb ik mijn belangrijkste bestanden terug kunnen halen. behalve 1 map waar een wachtwoord op zit en mijn postvak IN. weet iemand hiervoor een oplossing b.v. om de oude versie van xp weer aan de praat te krijgen???? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 Beste johnnyQ,Misschien gewoon cd d'r in en opnieuw setup en dan voor een upgrade kiezen, alles wordt opnieuw geinstalleerd,maar...je instellingen blijven bestaan. je moet in het ergste geval wat nieuwe drivers installeren, maar dat is altijd nog minder tijd kwijt, dan proberen te recoveren uit een tweede XP. Althans, dit is de manier waarop ik altijd,in het ergste geval,werk.Mvrg Arno :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 okay bedankt ga ik effe proberen!!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen