Ga naar inhoud

één emailaccount in outlook voor meerdere gebruikers


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste Eva,

Kijk eens bij OUTLOOK>TOOL>MESSAGE RULES>MAIL. je kan dan bepalen wat er met specifieke kenmerken van inkomende post moet gebeuren, bv: als de post voor je vader is,kopier het dan naar een specifieke map. Volgens mij blijf alles "netjes" bij elkaar dan......maar dan zal je toch (denk ik) alles per gebruiker moeten instellen. Maar ja.....daar is het gebruik van user's ook voor bedoeld, toch ?

Hoop dat je d'r wat mee kunt

Mvrg Arno :)

Link naar reactie
Dit is het antwoord wat ik op een ander forum heb gekregen. Ik ben het zelf nog even aan het uitproberen, maar misschien heb je er wat aan:

Dan moet je het werkelijke bestand waarin email bewaard wordt buiten het gebruikers profiel outlook laten bewaren. Dus een nieuwe map aanmaken en binnen instellingen van outlook in alle profilen naar deze map verwijzen.

Voor outlook express is het:

tools -> options -> maintenance -> store folders -> change

dan een map kiezen waar emails bewaard moeten worden.

Ik hoop dat dit werkt. Als het lukt, post het dan ff. Ook als het niet gaat trouwens...

Link naar reactie
Werkt inderdaad. Ik heb het net in een triple boot configuratie geprobeerd.( win 98 SE en ME allebij op C dmv PM 7.0 en XP op E ) In alle drie de besturingssystemen de archiefmap gewijzigt naar een en dezelfde map op een tweede HDD. In elke outlook express versie ( 6.0 ) twee gebruikers. Post die nu opgehaald wordt onder win 98 SE is ook te zien als XP wordt opgestart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...