Ga naar inhoud

Toch weer die spelletjes


anoniem

Aanbevolen berichten

tja kriskras,heb eigenlijk geen echt antwoordt voor je klaar, maar wel een link of twee waar je mischien wat wijzer zou kunnen worden. De eerste link is een site waar mensen hun ervaringen uit wisselen wat betreft software, er is één iemand bij die NvS3 aan de praat heeft gekregen, misschien dat je die persoon kan emailen wat hij gedaan heeft. De tweede is alles wat met sim-racing te maken heeft, misschien is er ook een forum voor sim racers, kan je wat specifieker zoeken voor je probleem. http://www.xpsc.net/ http://simracing.pagina.nl/

hoop dat het je wat op DE WEG helpt :smile:

Mvrg arno

Link naar reactie
Als ik alle vragenrubrieken e.d. op internet doorworstel zie ik dat er honderden mensen zijn die hun spelletjes niet werkend krijgen in XP. Aan de andere kant zijn er weer honderden mensen die GEEN enkel probleem hiermee hebben.

Ik heb een splinternieuwe pentium 4 met xp pre installed en wat ik ook probeer met de comptabiliteitsmodus enzo spelletjes draaien niet. Als voorbeeld Red Alert 2 en Need for Speed 3 (originele cd´s).

Ze staan als compatible in de windows xp catalog, electronic arts (de uitgever) zegt neem maar contact op met microsoft en die verwijzen weer naar de leverancier (dell) en die reageren niet op emails.

Heeft iemand een suggestie!!!!!!!!!

Link naar reactie
Ook bij mij loopt XP niet super. geen problemen en het gehel is zeer stabiel. Alleen de spelletjes???? Ik mag graag autoracen en het lijkt echt nergens op. Ik weet niet wat voor een pc je hebt maar die van mij is met een VIA chipset. Op de site van VIAARENA.com staan een aantal bekende problemen. Wellicht kun je er iets mee.

quote:
Originally posted by kriskras: Als ik alle vragenrubrieken e.d. op internet doorworstel zie ik dat er honderden mensen zijn die hun spelletjes niet werkend krijgen in XP. Aan de andere kant zijn er weer honderden mensen die GEEN enkel probleem hiermee hebben.

Ik heb een splinternieuwe pentium 4 met xp pre installed en wat ik ook probeer met de comptabiliteitsmodus enzo spelletjes draaien niet. Als voorbeeld Red Alert 2 en Need for Speed 3 (originele cd´s).

Ze staan als compatible in de windows xp catalog, electronic arts (de uitgever) zegt neem maar contact op met microsoft en die verwijzen weer naar de leverancier (dell) en die reageren niet op emails.

Heeft iemand een suggestie!!!!!!!!!


Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...