Ga naar inhoud

error...?!?


anoniem

Aanbevolen berichten

Elke keer als ik XP start verschijnt er de mededeling dat er een fatale error is geconstateerd en de vraag of ik 't door wil geven aan Microsoft. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Zo ben ik al teruggegaan naar een herstelpunt. Maar, dat maakt niets uit. Ook heb ik met MSCONFIG geprobeerd uit te vinden wat die melding veroorzaakt. Maar helaas... Wie heeft een idee?

Een vorige keer dat ik regelmatig deze melding kreeg is m'n computer vastgelopen (XP) en ik kon toen helemaal niets meer dan het systeem opnieuw inrichten.

Link naar reactie
Schijnt een kwaaltje van XP te zijn...

Heb ook zo´n melding gehad en eens gekeken wat het inhoud. XP maakt van elk bestandje wat volgens het OS fataal is een rapport. Het lijkt echter of je continue dezelfde foutmelding krijgt. Ik kreeg het weg door continue op sluiten te drukken totdat het schermpje niet meer verschijnt )keer of 30 is normaal!'.

Reboot dan nog eens. Bij mij deed het zich niet meer voor

Link naar reactie
Mogelijk ben ik er nu wel uit... Maar, ik wacht nog even met juichen...

Na de update van XP kreeg ik een foutmelding van Norton antivirus. Ik heb dat programma verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd. En... géén foutmelding meer...

Die tip van het vinkje weghalen bij foutmeldingen is prima. Alleen vraag ik me dan af of het systeem op den duur niet vastloopt. Mijn systeem gaf aan dat er sprake was van een ernstige fout. En ik ben bang voor het vastlopen zoals dat in het verleden is gebeurd. Toen kreeg ik direct na het eerste Windows XP scherm(zwart) een fotmelding en kon helemaal niets meer. De enige oplossing was toen terug naar de fabriekssituatie. En daar wordt je niet vrolijk van... (alle mails, documenten etc. kwijt...!)

Nou ja, mocht het nog niet lukken dan zal ik inderdaad de specifieke fout aangeven. Nogmaal bedankt!!!

Sander

Link naar reactie
Mijn probleem is voorlopig (?) opgelost door het opnieuw installeren van Norton antivirus. Sindsdien géén waarschuwingen meer gezien.

Als het probleem zich weer voordoet zal ik direct de gegevens doorgeven!

Maar nu kan ik dus niets meer doorgeven (of ik zou moeten kijken in de logs).

Nogmaals bedankt voor jullie meedenken!

Overigens viel het me op dat na de upgrade niet alleen de internetverbindingen verdwenen waren, maar ook diverse programma's uit het menu 'Alle programma's' Dat is een vervelende bijkomstigheid.Goed om te weten dus voor degene die van plan is een update over z'n XP te draaien...!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...