anoniem Geplaatst: 31 december 2001 Delen Geplaatst: 31 december 2001 Is het wel veilig om de mappen onder Documents en Setting van andere gebruikers weg te gooien. Ik wil maar 1 map hebben en dat is die van mijzelf maar als ik nieuwe programma's installeer zet hij ze onder de map neer voor alle gebruikers en dat wil ik niet. Ik wil dus maar 1 map hebben waar al mijn instellingen instaan zodat het overzichtelijk is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2001 Welke mappen heb je dan? De ALL USERS is een default en volgens mij niet erg slim die te verwijderen. Teveel programma's gebruiken die inderdaad. Dan is er een hidden DEFAULT USER, en een voor jezelf als je tenminste naast de Administrator nog meer mensen toegang hebt verleend.groetjes Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2001 Welke mappen heb je dan? De ALL USERS is een default en volgens mij niet erg slim die te verwijderen. Teveel programma's gebruiken die inderdaad. Dan is er een hidden DEFAULT USER, en een voor jezelf als je tenminste naast de Administrator nog meer mensen toegang hebt verleend.groetjes Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2002 Ik was wel zo eigenwijs om ze even weg te gooien en het is nooit meer goedgekomen totdat ik XP weer opnieuw (schoon) installeerde. Wat je wel kunt doen is je eigen mappen zoals Mijn Documenten e.d. persoonlijk maken zodat geen andere gebruiker er in komt. Verder kun je snelkoppelingen uit het startmenu van all users (of van eventuele andere gebruikers) verplaatsen naar je eigen startmenu, de default user moet je zeker afblijven, laat die maar lekker verborgen staan, want daar ging het bij mij dus fout. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2002 Ik zou die map niet weggooien, het is nl. een systeemmap van xp. Hier staan al je instellingen in.------------------ PC: Pentium III 1GHz, 640 MB RAM, GEFORCE 2MX 400 64 MB, 40 GB HD 7200 RPM, 1800 Kbit Chello Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen