Ga naar inhoud

Vreemd gebeuren in mijn quick launch bar.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Lisa hier.

Ik heb een probleem in de Quick Launchbar (QL-bar) van Win2000. Als ik het programma ' Modplug' opstart en na gebruik weer afsluit, dan wordt er in de QL-bar een icoontje geplaats dat verwijst naar het .ini file van dat programma. Als ik het icoontje verwijder (en daarmee verwijder ik niet het .ini bestand zelf, alleen de link (icoontje) in de QL-bar...dat heb ik dus al gecontroleerd) dan wordt de volgende keer dat ik het programma gerbruikt heb, er weer vanzelf ingezet. In het programma kan ik geen enkele optie vinden die dit uit- of inschakelt. Hoe los ik dit QL-bar probleem op?

Kus, Lisa.

Link naar reactie
Ik heb dit ook. Op mijn werk heb ik W2K, en een stuk of 8 Quicklaunch icoontjes. 2 of 3 daarvan hebben elke keer als ik opnieuw opstart een andere icoontje. Meestal krijgen ze hun eigen icoontje terug als ik ze 1 keer aanklik. Bij mij zal het wel komen omdat mijn quicklaunch bar vanaf het netwerk geladen wordt...
Link naar reactie
quote:
Originally posted by superblontje: Ik heb dit ook. Op mijn werk heb ik W2K, en een stuk of 8 Quicklaunch icoontjes. 2 of 3 daarvan hebben elke keer als ik opnieuw opstart een andere icoontje. Meestal krijgen ze hun eigen icoontje terug als ik ze 1 keer aanklik. Bij mij zal het wel komen omdat mijn quicklaunch bar vanaf het netwerk geladen wordt...

Dat is een heel ander probleem... :smile: Dat heeft inderdaad met het netwerk te maken!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...