Ga naar inhoud

Pictogrammen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik draai nu zowat een maand of twee onder Windows 2000 en over alles tevreden. Maar nu merk ik opeens dat na een geruime tijd de pictogrammeb op mijn bureau blad en taakbalk niet meer zo mooi worden weergegeven in alle kleuren van het spectrum, maar nog maar in de 16 bits kleuren. Niet zo lastig, maar wel minder fraai. Kan iemand hier een oplossingeng voor verzinnen. En zeg nu niet formateren.

Als ik even opnieuw opstart is alles weer in de mooie kleuren. Wat heb ik verkeert gedaan en wat is de meest deftige oplossing zonder weer van nul te moeten beginnen.

------------------ Bij voorbat dank. Vriendelijke groeten Christophe

P.S. De wereld is een grote grap. Alleen zijn er weinig mensen voor met gevoel voor humor!!!!!

Link naar reactie
Heb je de laatste nieuwe drivers van je grafische kaart? En de juiste voor W2K? Niet? probeer eens de laatste nieuwe drivers te installeren voor je grafische kaart,en reboot je systeem. Waarom hoger als 16 bits?? Als je op 16 bits blijft draaien, wordt je systeem toch iets ontlast, (performance) terwijl de kleuren perfect blijven.

Link naar reactie
Hoi,

zeg Donald

ik heb eens zitten zoeken en wa bleek dat nu te zijn. Ik had een prog. geinstaleerd dat zelf die rare kuren verkocht.

Heb dat er afgegooit en alles werkte.

toch bedankt.

------------------ Bij voorbat dank. Vriendelijke groeten Christophe

P.S. De wereld is een grote grap. Alleen zijn er weinig mensen voor met gevoel voor humor!!!!!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...