anoniem Geplaatst: 22 december 2001 Delen Geplaatst: 22 december 2001 Hallo,ik draai nu zowat een maand of twee onder Windows 2000 en over alles tevreden. Maar nu merk ik opeens dat na een geruime tijd de pictogrammeb op mijn bureau blad en taakbalk niet meer zo mooi worden weergegeven in alle kleuren van het spectrum, maar nog maar in de 16 bits kleuren. Niet zo lastig, maar wel minder fraai. Kan iemand hier een oplossingeng voor verzinnen. En zeg nu niet formateren.Als ik even opnieuw opstart is alles weer in de mooie kleuren. Wat heb ik verkeert gedaan en wat is de meest deftige oplossing zonder weer van nul te moeten beginnen.------------------ Bij voorbat dank. Vriendelijke groeten ChristopheP.S. De wereld is een grote grap. Alleen zijn er weinig mensen voor met gevoel voor humor!!!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2001 Heb je de laatste nieuwe drivers van je grafische kaart? En de juiste voor W2K? Niet? probeer eens de laatste nieuwe drivers te installeren voor je grafische kaart,en reboot je systeem. Waarom hoger als 16 bits?? Als je op 16 bits blijft draaien, wordt je systeem toch iets ontlast, (performance) terwijl de kleuren perfect blijven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2001 Hoi,zeg Donaldik heb eens zitten zoeken en wa bleek dat nu te zijn. Ik had een prog. geinstaleerd dat zelf die rare kuren verkocht.Heb dat er afgegooit en alles werkte.toch bedankt.------------------ Bij voorbat dank. Vriendelijke groeten ChristopheP.S. De wereld is een grote grap. Alleen zijn er weinig mensen voor met gevoel voor humor!!!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2002 Ja sorry iedereen.Maar nu heb ik te vroeg gejuigt. het probleem is vrollijk terug gekomen. Iemand een oplossing?------------------ Bij voorbat dank. Vriendelijke groeten ChristopheP.S. De wereld is een grote grap. Alleen zijn er weinig mensen voor met gevoel voor humor!!!!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen