Ga naar inhoud

Leren programmeren???


Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by M_KOS: Die faq is nog in beta fase ik moet straks nog de fouten verbeteren. Mischien zie jij nog fouten die ik over het hoofd heb gezien.


OS/2: Is niet mislukt door de prijs, maar marketingsfouten en problemen met de installatie. In de tijd dat het door zat te breken was het nl. niet zo duur.

Programmeren:

Schrap het C/C++ vs. Pascal snelheidsargument. Pascal is vaak sneller, maar om flames te vermijden :wink:...

Link naar reactie
quote:
Originally posted by danieldk: OS/2: Is niet mislukt door de prijs, maar marketingsfouten en problemen met de installatie. In de tijd dat het door zat te breken was het nl. niet zo duur.

Programmeren:

Schrap het C/C++ vs. Pascal snelheidsargument. Pascal is vaak sneller, maar om flames te vermijden :wink:...


Ik wil dat het 100% klopt heb jij toevalig de site waar ze pascal vergelijken met c/c++.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by M_KOS: [quote:34b480c043]Originally posted by danieldk: [b:34b480c043] OS/2: Is niet mislukt door de prijs, maar marketingsfouten en problemen met de installatie. In de tijd dat het door zat te breken was het nl. niet zo duur.

Programmeren:

Schrap het C/C++ vs. Pascal snelheidsargument. Pascal is vaak sneller, maar om flames te vermijden :wink:...


Ik wil dat het 100% klopt heb jij toevalig de site waar ze pascal vergelijken met c/c++. [/b:34b480c043][/quote:34b480c043]

Verstandigst is het gewoon te schappen of dat C/C++ en Pascal binaries ongeveer even snel zijn.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...