Ga naar inhoud

AEG Lavamat 54840


Marsha

Aanbevolen berichten

Hallo! Mijn AEG Lavamat 54840 pompt wel water in en uit. Na het aanzetten van een programma wordt er water in de machine gepompt daarna gebeurd er niks. Ik heb de machine al helemaal leeg laten lopen en het schoepenrad schoongemaakt (zat niks in) als ik de foutcode uitlees krijg ik 2x rood en 8x geel. Kan iemand mij verder helpen of moet ik een monteur bellen? Dank!
Link naar reactie
E82: machine is de logica van de programma knop positie kwijt. Mogelijke oplossing: Sluit de deur en zet de programma knop op de 1ste positie. Laat hem hier minimaal 10 seconden op staan en draai dan de knop 1 positie verder. Wacht weer minimaal 10 seconden en draai verder. Ga zo alle standen bij langs. Trek daarna de stekker er uit en laat hem zo een uurtje staan. Zorg dat de programma knop op Uit staat en doe de stekker er dan weer in. Probeer de machine dan opnieuw, als eerste stand afpompen proberen. Werkt dat dan de stand centrifugeren. Als dat werkt dan kort spoelen. Als dat ook werkt dan koude was. Gaat dat ook goed dan fijne was 40 graden. Ben benieuwd.
Link naar reactie
  • 6 maanden later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...