Ga naar inhoud

DVD Speler leest geen cd's of dvd's meer????????


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb pas een nieuwe computer in elkaar gezet, en hij werkte perfect. Tot 2 dagen geleden. Ik probeerde een spel te spelen, maar de dvd speler kon het dvdtje niet lezen. De Dvd speler wordt wel herkend in deze computer. en de stuurprogramm's zijn goed, bij apparaatbeheer staat dat hij correct is aangesloten. Maar hij leest dus geen dvd's en cd's meer. Hij maakt wel geluid en lampje knippert. Ik heb een Samsung SH-S223F. Ook heb ik in de logboeken gekeken en daar gaf hij aan dat er een fout was met de cd rom. Deze fout gaf hij weer: Beschadigd blok in apparaat \Device\CdRom0. Ik weet echt geen raad meer alles geprobeerd, drivers voor moederboord geupdate. Apparaat verwijdert en opnieuw geinstalleerd. Kan iemand mij please helpen, vind het echt jammer, heb hem net nieuw in ieder geval bij voorbaat dank voor het helpen Met vriendelijke groet, Thijs Fransen
Link naar reactie
Of de Dvd wordt niet goed gelezen, of de Dvd speler is mogelijk defect. Drivers oid opnieuw installeren lijkt me zinloos. De speler wordt of herkend of niet herkend. Zelf ga ik er wel vanuit dat de Dvd speler defect is. Wanneer die nieuw is, dan zit er toch garantie op? Het is wel zo dat een brander rond de 30 euro, of zelfs minder, kost. Dus ja, weet wel waar je je energie in steekt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...