Ga naar inhoud

USB-printer HP PSC1200 niet te install op Fritz!Box


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Thuis heb ik het Fritz!Box ADSL draadloos modem Fon WLAN 7170 (Annex A). Daar op heb ik twee laptops draadloos aangesloten, en twee desktops via UTP en een segmentable hub. De netwerkcomputers zijn allen zichtbaar via Mijn Netwerklocaties\Volledig Netwerk\Microsoft Windows Netwerk\ Workgroups. Op de laptops draait Windows Vista SP1, op de desktops Windows XP SP3. Nu wilde ik met behulp van de installatie-CD van de Fritz!Box, de USB printer HP PSC 1200 via de USB-aansluiting op de Fritz!Box, beschikbaar maken voor het netwerk. Daartoe heb ik via "Een printer toevoegen" wizard de poort avm:[FRITZ!Box] USB Printer Port gekozen die de Fritz!Box beschikbaar stelt bij aankoppeling van een USB-printer. Het lukt mer echter niet, om de printer geïnstalleerd te krijgen op de gedrade XP-desktops (hoewel de avm poort zichtbaar is), terwijl dit op de draadloze Vista-laptops prima ging en uitstekend werkt. Zouden jullie me iets verder kunnen helpen? Indien meer informatie nodig, geeft ik die uiteraard graag. Alvast reuze bedankt voor jullie reactie, vriendelijke groeten, Starrystorm
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...