Ga naar inhoud

geheugen probleem


Aanbevolen berichten

hoi allemaal ik zit nu al een paar dagen met hetzelfde probleem en hoopte dat jullie me misschien verder konden helpen. mijn vraag: telkens als ik rct3 speel (tja kweet het misschien beetje kinderachtig maar SUPER verslavend) en ik druk op een food hal of op het icoontje van attractie bouwen geeft hij een foutcode aan. dit zou kunnen komen omdat ik wat donwloads het toegevoegd in mijn spel. bijv. muren, attracties allemaal leuke dingen voor erbij. :? het ligt eraan wat ik toevoeg want bij de ene map die ik toevoeg in style themed geeft ie wel een foutcode aan en bij het andere niet!!?! nu is mijn vraag is dit te verhelpen? mijn computer spec. zijn moederboard: compaq evo D300 grafische kaart: nvidia fx 5500 geheugen: 768 mb voeding: 600W harde schijf: 160GB hopelijk weten jullie wat ik moet doen. ps. heb al veel geprobeerd schijf gedeframenteerd, volume op fouten controleren, programma's zoals tune up. doei snider 8)
Link naar reactie
enig idee? ik heb trouwens wel eens het fouten rapport doorgelezen als de fout optreed. dan staat er bovenaan handtekening van fout en dan geeft hij de exe. van rct3 de schuld. toen ging ik verder naar het technische gedeelte van het fouten rapport. en daar stonden allemaal dlls waar iets mee aan de hand was. zou ik hier iets mee kunnen als ik het hier op zet?
Link naar reactie
ik heb het reeds 2 keer opnieuw geiinstalleerd. de 1e keer ging het al wel wat beter. ik kon wat meer dingen toevoegen in style themed. maar werd het teveel dan kapte hij er weer mij. zo was dat precies hetzelfde bij de 2de keer dat ik het installeerde. maar het ging wel beter dus nadat ik het heb verwijderd en weer opnieuw heb geiinstalleerd. wat raar? snidertjeee :?
Link naar reactie
  • 4 weken later...
hoi, sorry dat ik zo laat weer van me laat horen. ben namelijk de hele tijd met rct3 bezig geweest. het is nog steeds niet opgelost. heb nog op een paar andere forums gezocht en daar zou het misschien aan kunnen liggen dat ik geen uitbreiding heb? heb ook al een berichtje naar atari gestuurd. (wacht daar nu al een week op) hopelijk weten jullie nog wat mij kan helpen? groetjes wesley
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...