Ga naar inhoud

Water wasmachine blijft koud


snowwhite

Aanbevolen berichten

Wasmachine siemens WM16S441FG/01 vario perfect 8kg warmt water niet meer op . Krijg geen foutmelding . Het programma blijft soms hangen op de laatste minuut van de vooraf aangegeven wastijd en blijft vervolgens vaak nog een uur of 2 , 3 verder wassen alvorens het programma af te werken . Tijd wordt iedere keer bijgezet op display (automatisch) , meestal komt er iedere keer 30 minuten erbij . Machine is 5 jaar oud . Heb 4 maand geleden al iemand moeten bellen van siemens omdat de machine niet meer wou zwieren en kostte mij 150 euro . Heb geen zin om nog eens dat bedrag te gaan uitgeven voor dit probleem . Wie kan me hiermee helpen ?
Link naar reactie
Harry , ik ging het nu eens proberen met een ander wasprogramma . Overhemden , 40 graden . Krijg nu ineens 3 keer een pieptoon te horen en de foutmelding F26 . Heb dit al bekeken en dat zou nu de druksensor moeten zijn . Dat is waarschijnlijk een machine die op maandag is gemaakt . Na 5 j. het ene probleem na het andere . Wat nu gedaan ?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...