Ga naar inhoud

wasmachine start niet meer -dagen ervoor


a.overwijk

Aanbevolen berichten

Mijn Bosch wasmachine WAE24190NL./03 oud start niet meer. Paar dagen geleden waste de machine nog wel, maar wilde hij niet meer centrifugeren. Nu pompt hij nog wel water in, maar start niet! Ik hoor wel steeds een klikgeluid. Wat kan hier loos zijn? Mijn vrouw heeft 2 dagen vóór het uitvallen de machine nog met azijn gereinigd -op 90 graden- en daarbij heeft de wasmachine een volledg programma gedraaid. Weliswaar zonder was, maar tóch. Twee dagen erna vult de machine dus wel met water, maar gaat niet draaien.........iemand enig idee wat dit is?? Zoals gezegd: rechtsboven hoor ik steeds een klik, als een schakelaar die overgaat......
Link naar reactie
er branden geen specifieke knopjes, die optie zit niet op deze wasmachine. De enige lampjes die branden zijn de ingeschakelde programmaknoppen. Er wordt dus wel water ingepompt, daarna hoor je een metaalachtige klik (enkele malen) maar gebeurt er niets, waarna we via een aparte knop het water dan maar weer laten wegpompen (dat doet de machine wel)....
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...