Ga naar inhoud

1 monitor voor 2 pc´s, wat is een goede switch?


Aanbevolen berichten

Ik wil de 17 inch tft monitor van mijn man ook op min laptop aansluiten. Dit zou dus moeten via een switch, wie weet wat een goede is, het liefst een waar ik weer geen 220 voor nodig heb, want ik weet niet meer waar ik de stroom vandaan moet halen, ik heb zoveel apparaten aan die pc´s hangen. Ik zag dat er al een switch was voor 49 euro, maar hier had je wel stroom voor nodig geloof ik, want ik zag een aansluiting voor een adapter zitten. Er is er nog een van Q-tec, van 55 euro, daar was geen stroom voor nodig maar hier staat weer niet bij tot hoeveel hertz de monitor kan, dat is natuurlijk ook belangrijk. Dan hebt er ook nog een voor 119 een zogenaamde soho van Belkin, hier heb je zeker geen stroom voor nodig en kun je ook geluid en microfoon mee delen. Dan heb je nog een slagje duurder van 139 euro zit zelfs usb en rj45, maar ja waar is dan het einde dan zou je zeggen. Het is voor mij allemaal maar speelgoed om dingetjes uit te proberen, dus het moet wel leuk blijven, want ik ben nog lang niet uitgespeeld. Vast bedankt voor eventuele reacties
Link naar reactie
ik gebruik zelf de KVM switch van Sitecom, PC en server op een KB, MS en Monitor; geen sound, LAN of USB Werkt zonder netaansluiting bij mij dus stroom van de ps 2 bus?? Je kunt dus geen USB muis/keyboard gebruiken Prijzen verschillen weliswaar maar kijk of alle (kostbare!!) kabels bijgeleverd worden; goedkoop kan zo alsnog duurkoop worden :cry: Sitecom leverde alles compleet, enige minpuntje in mijn ogen: men leverde een cd erbij, ff kijken wat erop stond? Alleen een manualtje!!!
Link naar reactie
Er zijn hele simpele switch boxjes waar je een draaischakelaar hebt om te kiezen welke monitor je gaat gebruiken. Ik heb el zelf 2 in gebruik want je kunt nu eenmaal geen 2 monitoren op je buro kwijt. Ik heb ze hier in Madrid locaal gekocht voor ongeveer 15 €uro, maar ik heb dergelijke boxen ook vroeger in Nederland gebruikt als printer switch. De reactie over de kabels is inderdaad wel belangrijk want ik heb 4 kabels moeten maken en dat is een hele klus, ondanks dat ik kabels van oude monitoren had genomen waar dus al 1 connector aan zat. De goedkope kabels geven een slecht beeld. Ik weet niet of Future Computers in Hoofddorp er nog is maar die hadden ze vroeger. Suc6. Jos.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...