mvdm Geplaatst: 18 augustus Delen Geplaatst: 18 augustus Mijn wasmachine van type zanussi zwfroma, type flp544441. Lekt water, maar ik kan de filter niet openen, zouden jullie mij kunnen helpen hiermee. Ik heb echt alles opgezocht Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 19 augustus Delen Geplaatst: 19 augustus Je hebt een machine waar het filter van buitenaf niet te bereiken is, ik heb hier wel een filmpje gevonden, waar men het loshalen van het filter toont. Maar ben geen voorstander van het op zijn kant leggen van de wasmachine. Ten eerste omdat je daarvoor de transportbeveiliging moet plaatsen, omdat de zware trommel met zijn beton gewichten schade aan kan richten. Ten tweede dat er water op plaatsen, zoals op de electronica, kan lekken die dan de geest geeft. Dus op een verhoging zetten zoals bijv. een workmate, zodat de machine niet kantelt en je er toch van onderen bij kunt. Zanussi Filter verwijderen van onderen Zanussi Hoe reinig ik het filter van mijn wasmachine? Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen