Ga naar inhoud

Fuji4700 op XP wordt niet gezien


Aanbevolen berichten

Recent heb ik een windows XP machine - toen ik mijn digitale camera - Fuji4700 - aansloot meldde XP dat er nieuwe hardware gevonden was, die hij vervolgens ging installeren. Alles verliep prima en als ik nu de camera aansluit op de USB poort, hoor ik ook een piepje ten teken dat deze herkend is. Echter, als ik de camera wil benaderen geeft XP steeds de melding " Sorry, geen digitale camera gevonden". Ik heb hetzelfde probleem met mijn Canon1220U flatbed scanner. Voor beide apparaten heb ik de juiste XP drivers (gedownload bij de fabrikanten vandaan).

mvg Gert Bultman

Link naar reactie
dit klinkt vaag, maar check of de poort waarop hij zit ook de poort is die het programma van je camera ook checkt.

hij kan namelijk wel op die poort installeren, connexie is er, maar als je programma een andere poort checkt, dan praten ze langs elkaar heen.

of heb ik het nou mis, wordt dat automagisch herkend door een programma?

------------------ Toeter ::been.there::learned.that::came.back:: heidi.stylite.nl" TARGET=_blank>www.heidi.stylite.nl

[This message has been edited by Toeter84 (edited 11-01-2002).]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...