Ga naar inhoud

Blu-Ray afspelen op mijn PC


Aanbevolen berichten

Ik kijk toevallig en het blijkt dat ik al een tijdje geen waarschuwingen krijg via de mail, terwijl ik dit heb aan staan. De VLC player speelt helemaal geen Blu-Ray's bij mij af met dezelfde HDMI kabel maar Power DVD speelt in ieder geval een aantal Blu-Ray's. Ik heb er een stuk of 4 geprobeerd waar onder Avatar en ook die wordt mooi weergegeven. Jolo, ik heb alleen maar originele Blu-Ray disks! Rob
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[quote:7a01724ef2="rob bogers"][color=darkblue:7a01724ef2]Ik kijk toevallig en het blijkt dat ik al een tijdje geen waarschuwingen krijg via de mail, terwijl ik dit heb aan staan.[/color:7a01724ef2] [/quote:7a01724ef2]Van geen enkele thread waarbij je betrokken was, of alleen van deze? In dat laatste geval: Een bekend mechanisme waardoor het ontvangen van notificaties voor een bepaalde thread stopt, dat is het [i:7a01724ef2][b:7a01724ef2]oningelogd[/b:7a01724ef2][/i:7a01724ef2] volgen van de link in een notificatie, de reactie(s) bekijken, en vervolgens de notificatie-mail weggooien. Doordat je de reactie(s) niet ingelogd hebt bekeken, krijg je vervolgens geen nieuwe notificaties van reacties op die thread. Maar goed, je bent er weer. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...