Ga naar inhoud

Lite-On Firmware 411S / 811S


Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
Eine tijd geleden LDW811S geflashed naar HS0P vanwege de bookmark Utility omdat de hoofdtoepassing bij mij StandAlone DVD speler is. 2 films gedaan met de Bookmark Utility en hiermee heb je een beter resultaat. (ik had geen problemen) Alle 2 movies schokvrij en gevoelsmatig lijkt het alles ook beter te lezen. Aanrader dus voor het geval je niet hebt geflashed
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hey Red Dragon, ik heb hier ook een LDW-811S en ik brand naar tevredenheid 4x Arita's @8x en ook Platinum 8x DVD+R's en zo doen het uitstekend (beiden hier in België lekker goedkoop, want de mediaheffing is hier nog niet in voege, maar dat kom helaas ook hier :cry: ). Op computerbeurzen kan je ze al krijgen voor € 22,- voor een spindel van 25 stuks. Ik weet niet hoe lang ze houdbaar zijn, daar moeten nog wel een paar jaartjes overheen gaan.
Link naar reactie
Klinkt goed, als mijn huidige vooraad Datatracks en Platinum 4x op is zal ik die 8x Platinum DVD+R eens gaan halen, moet ik ze weer uit duitsland of belgie bestellen, in nederland is het helaas veel te duur. Die datatracks moetje niet nemen, die werken erg slecht. Overigens had ik laatst een Imitation 4x en die brande perfect op 8x met de 811S.
Link naar reactie
Op opmerkelijke wijze ben ik de bezitter geworden van de SOHW-812S. Ik wilde graag een LDW-811S. Helaas bleek deze in Zwolle niet te krijgen (ja, bij de mediamarkt, maar daar kost 'ie [b:86a1613011]159 euro[/b:86a1613011] - ruim 60 euro meer dan in de pricewatch!!). Stomtoevallig zie ik even later de 811S in de pricewatch staan als gekocht bij Norrod, voor dezelfde prijs als ze een noname-brander aanbieden. Enfin, ik ben naar de winkel gegaan, heb gevraagd wat voor brander die noname was. Het was een SOHW-812S, gekocht dus. [i:86a1613011]Kom ik thuis[/i:86a1613011] zie ik op de bon iets staan over koninklijke korting: het ding heeft me maar 79 euro gekost. :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...