Ga naar inhoud

DVD-speler echt regiovrij?


Aanbevolen berichten

Ik heb een DVD-speler gekocht (type: Daewoo DVD8000 F) en deze met een schijfje 'regiovrij' laten maken. Nu ik op het punt sta een DVD uit Amerika te bestellen vraag ik me af of hij wel echt regiovrij is. Voor zover ik weet kan ik niet aan een regio 1 schijf komen om het te testen. Nu is mijn vraag: is er andere manier om te testen of de DVD-speler regio-vrij is? Zou ik bv een video-fragment kunnen branden en de regio zelf instellen? Ik ken al een programma's voor de computer-DVD (bv DVD-info), bestaat er mischien ook zo iets voor de huiskamerspeler? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Dan moet je gaan googlen en zoeken naar "Drive Regino Info v2.1". Programmeur: Erwin van de Berg Of deze: - CDVDInfo 1.35 To check if your DVD drive is region protected or not!! Highly recommanded! strijk over m'n hart. Hier heb je linkje: http://forum.firmware-flash.com/dl_utility.php Oh sorry, 't gaat om DVD-speler geen computer... oh, dan geen idee joh ! Suc6
Link naar reactie
Als ie door een kenner regiovrij is gemaakt dan is ie ook regiovrij. Heb je gevraagd als het ook RCE proof is RCE Proof simpel gezien : stel je stopt een regio=1 in de speler. Hij vraagt aan de speler of ie regio=1 kan afspelen. Het antwoord is dan ja. Bij RCE vraagt ie verder af als ie alle regio's kan afspelen. Speler zegt ja Bij een RCE proof regio vrij zegt de speler nee. Je kan het nu raden, niet rce proof zegt de speler ja en krijg je :evil: te zien dat hij de disc niet wil afspelen. Heb wel gehoord dat Daewoo RCE proof is., hang me er niet aan op. Verder kan je bij vcdhelp.com kijken of google
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...