Ga naar inhoud

DVD writer aanschaffen JA/Nee


Aanbevolen berichten

Ik zou er alleen aanschaffen als je er echt een nodig hebt. En dan wel een multiformat, zoals die Sony. DVD wordt steeds gewoner, er is dus ook een grote kans dat het rap goedkoper wordt. Als de blu-ray techniek er is, is er natuurlijk ook al weer iets anders, zoals altijd met dat soort dingen. Overigens wordt de blu-ray niet breed ondersteund, het kan dus een doodgeboren kindje blijken.
Link naar reactie
Als je er echt een wild hebben zou ik kiezen voor de dvd brander van sony zoals je jelf al noemde, omdat deze beide standaarden schrijft en daarom ver voorligt op alle andere die nu op de markt zijn. Hou er rekening mee of je het echt nodig hebt, als je een dvd wild overschrijven moet je een vrij grote HD hebben. omdat je dvd's nog niet in een keer kan branden maar eerst moet decoderen.
Link naar reactie
[quote:8dec72d9e3="Matra"]Ik wil graag een DVD writer aanschaffen, maar ik weet niet of dat wel zo slim is op dit moment. Want welke kan ik nu het beste kiezen! Moet ik gaan voor de nieuwe Sony die zowel de DVD+(rw) als de DVD-(rw) kan schrijven. Of moet ik wachten op de nieuwe Blue ray techniek????? Wie weet raad????? :o[/quote:8dec72d9e3] Ik zou nog even wachten..... op dit moment verschillen de DVD branders nog te veel in mogelijkheden en techniek. Wat op de een kan, kan op de ander weer niet. De DVD branche is zelf inderdaad bezig met een nieuwe laser (blauw) die nog kleinere putjes kan branden (dus nog meer opslag mogelijk), dat is die "Blue Ray". Sommige bronnen melden dat dit wel eens de nieuwe standaard kan worden. Het is dus nog even afwachten hoe de DVD branche zich verder ontwikkeld. Maar als je er nu een koopt heb je de kans dat je er over 1 of 2 jaar al weinig meer mee kunt. Ik zou dus even wachten als ik jou was....het is namelijk toch een redelijke investering.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...