Ga naar inhoud

welke speakers raden jullie mij aan ?


Aanbevolen berichten

Luisterkwaliteit is persoonsgebonden. Wat voor mij goed is, kan voor jou minder zijn. Over smaak valt niet te discusieeren. Je zou moeten gaan luisteren naar de verschillende sets. Echt hoogstaand is bv HARMAN KARDON. De prijs is ook "hoogstaand". Koop echter, als je het goed wil doen nooit LS sets zonder Subwoofer. 3 Of 5 stuks hangt af van uw budget, de plaats waar je ze wil zetten of hangen, de mogelijkheden van uw geluidskaart, etc.
Link naar reactie
Mijn creative dtt2200 heeft een apart regelaartje die je overal kunt plakken waar je wilt, je kunt er ook instellen de verhouding tussen voor en achter. De kwaliteit van de speakers vind ik erg goed. Heb ook de creative soundblaster live 5.1. Maar of dit ook voor jou een goede combinatie is kan ik niet bepalen. Zelf ben ik er erg tevreden mee. De versterker zit bij deze set ingebouwd in de subwoofer die behoorlijke bass kan produceren. Succes met je keuze. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat Creative (cambridge soundworks) goede speakers heeft. Ben zelf geen trust van, dus die zou ik niet nemen. Creative staat echt wel een stuk boven Trust, zoals wel meer producenten van luidsprekers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...