Ga naar inhoud

Midi instellingen in configuratiescherm??


Aanbevolen berichten

Ik wil een roland keyboard via mijn gameport aansluiten. Heb nu een speciale kabel daarvoor gekocht. Echter kan niets opnemen. Nu heb ik ergens gelezen dat ik op de tab midi (configuratie scherm) ea kan instellen. Deze tab bestaat bij niet!? Heb geluidskaart geuninstalled en opnieuw geinstalleerd etc, mocht niet helpen. idem drivers. idem bios. overige opnames van cd/radio/micrfoon gaat prima. Kan iemand mij helpen om deze tab midi terug te krijgen? Of uberhaupt tips advies geven inzake settings electric piano (roland) en gameport midi opnames gebruik : win ME, creative sb pci64, roland hp1600e
Link naar reactie
Ik heb dat vroeger ook gedaan via de gamepoort. Echter, ik hoefde (kon) niets in windows in te stellen. Via de sequencer kun je namelijk aangeven wat het ingangssignaal is. Dat is dus de gamepoort die ook in dit geval ook wel Midi in heet. In de multimediagroep in het configuratiescherm kun je bij geavanceerd kijken welke apparaten er geinstalleerd staan. De midi moet daar ook aangegeven staan in trant van c400 of c800 of iets dergelijks. Binnen de multimediagroep is weliswaar ook een tabblad midi aanwezig maar die dient alleen voor instellingen t.a.v. synthese, wavetable gebruik voor het afspelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...