Ga naar inhoud

The drive is in use by another application???


Aanbevolen berichten

Wie kan me helpen? Krijg elke keer de volgende melding bij het proberen te branden van een cd: [u:e4a7fd3db2][b:e4a7fd3db2]The drive is in use by another application: 'roxio direct cd kernel' EasyCD creator cannot use it until the application has completed.[/b:e4a7fd3db2][/u:e4a7fd3db2] Heb al van alles geprobeerd, opnieuw de brander geinstalleerd e.d maar blijft hetzelfde. Heb overal gezocht naar deze "applicatie" maar niet gevonden. Alle tips zijn zeer welkom, alvast bedankt. Miquel[color=darkblue:e4a7fd3db2][/color:e4a7fd3db2]
Link naar reactie
Er zou voor de niet kortletterigen een afkortingenlijst moeten komen :P Hij bedoeld programma's die op de achtergrond draaien. As zou het dan mogelijk moeten zijn als direc cd de boosdoener is dat "met de hand" te stoppen en het dan te proberen.(In-cd geeft netjes een icoontje en daamee kan je dan het programma ook stoppen) Wel heb je ellende als de bv (bijvoorbeeld) direct cd gebruikt en tevens een brandprogramma van een andere firma dat geeft vaak ellende ik gebruik wel eens In CD van Nero en dan kan ik gewoon blijven branden. Helaas werk ik niet met Apdaptec (roxio) maar volgens mij zou dat ook mogelijk moeten zijn zolang maar niet tegelijk naar de drive wil worden geschreven. kan het geen probleem met een ASPI driver zijn? hoorde dat die van Adaptec wel een problemen geven maar het fijne weet ik er niet van..
Link naar reactie
Het is iets anders, directcd is net als Incd een proggie wat in de achtergrond draait en geladen wordt met windows. In principe moet het geen probleem zijn om bij direct cd of incd andere gewone brandprogrammas te gebruiken zolang dat maar geen Packet Writing programmas zijn die een udf driver laden. Om deze reden ook kan je niet incd naast direct cd draaien en vice versa, immers het zijn alletwee drivers die de cdbrander willen besturen en er kan maar 1 kapitein op een schip zijn. Je kan dus uitstekend Nero en Easy cd creator naast elkaar draaien zolang je maar niet van allebij de packet writer installeerd, dus of directcd of incd. Ik heb nu al meerdere jaren Nero en directcd naast elkaar lopen, zonder problemen. Nero is nl een zeer goed brandprogramma maar Incd zuigt (zwaar) en directcd is de beste packet writer maar easycd creator is niet de beste brander oplossing. Zo heb ik dus het beste van beide.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...