Ga naar inhoud

Enkele vragen ivm Divx


Aanbevolen berichten

1. Op welke site kan je ALLE codecs downloaden die er maar zijn? En op welke site's staan de laatste nieuwe, enz.? 2. Ik heb enkele films die ik afspeel met bsplayer en als je dan je srt bestand (= ondertiteling) in dezelfde map zet als je avi en het dezelfde naam geeft dan komen die ondertitels erop te staan. Maar nu zit ik met het probleem dat bij sommige films die ondertitels niet gelijk zijn met het geluid van de film. Iemand raad? 3. Ik kan alle films afspelen met Winamp maar met bsplayer of Windows Media Player blijft het beeld bij sommige films gewoon zwart. Wel geluid. 4. En bij sommige players worden mijn ondertitelingen dubbel weergegeven. Wat kan je hieraan doen of aan wat ligt het? Kan iemand mij bij 1 van deze (of meerdere) problemen helpen? Dank bij voorbaat.
Link naar reactie
Bij een aantal spelers kun je een timing instellen voor de ondertitels dan zou de boel gelijk horen te lopen. Zelf rip ik wel eens een dvd maar neem voor het gemak gewoon gelijk de ondertitels mee zodat ik een film heb met ondertitels en je die er later niet zelf bij hoeft te "plakken" Soms vind je ook meerdere bestanden van de zelfde ondertitel die dan blijbaar door verschillende mensen gemaakt zijn en wie weet gebruik je dan een verkeerde ondertitel voor je film. Of er een site is waar je ALLE codecs kan vinden weet ik niet maar er zijn zo veel codecs te vinden. de 5.02 van Divx is bijvoorbeel gewoon in staat alle voorgaande versies te verwerken. Wel heb je nog een aantal andere op Divx lijkende codecs en dan moet je de goede wel hebben maar het is vaak lastig uit te vinden met welke codec een film is gemaakt. op de site van dvddighest vind je in elk geval een aardig lijstje met codec's of je er de juiste vind weet ik niet maar wellicht het proberen waard..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...