Ga naar inhoud

AUdigy 2-ex , boxen en pioneer DVD


Aanbevolen berichten

hai hier, Ik heb op de beurs een pc-tje samengesteld met daarin o.a. een audigy 2 ex kaartje nu moet ik alleen nog de boxen hebben. In 1ste instantie wilde ik ook maar meteen voor de 6,1 6700 gaan je moet immers wel optimaal gebruik maken van je nieuwe kaart nietwaar? Toch lijkt het vermogen maar karig: [color=violet:f382459908] Creative® Inspire™ 6.1 6700 Vermogensspecificaties: o Vermogen satellieten aan voor- en achterzijde: 8 Watt RMS per kanaal o Vermogen centrale satelliet: 20 Watt RMS o Vermogen subwoofer: 22 Watt RMS o Frequentierespons 40Hz-20kHz €134.31 INC [/color:f382459908] de Cambridge SoundWorks® MegaWorks® THX® 5.1 550 Vermogenspecificaties: [color=violet:f382459908] o 500 watt totaal dynamisch vermogen o 70 watt (RMS) voor elke surround-satelliet (x5) o 150 watt (RMS) voor de subwoofer o Frequentierespons: - Satellieten 150Hz-18kHz - Subwoofer 32Hz-150Hzo SNR 99dB €415.03 INC  [/color:f382459908] De Creative® Inspire™ 6.1 6700 zou een topboxensetje moeten zijn volgens creative maar verschilt toch duidelijk in prijs en vermogen met andere boxen. Is het toch raadzaam deze maar te vergeten en voor een dure (bv THX® 5.1 550) te gaan? volgende vraag/opmerking: Ik dacht dat pc dvd's altijd al regiovrij waren zoiets ving ik wel eens op toch is mijn PC-DVD van pioneer maar 5 keer om te zetten in een andere regiocode. Zelf koop ik min dvd's niet zover maar ik ken iemand die ze wel daarvandaan haalt en zo slim is een regiovrije dvd te kopen. Als ik nu af en toe eens een dvd wil lenen. dan kan ik dus maar 5 keer veranderen? Ik kijk graag films en zal veel spellen spelen. -it is beter not to change lanes when you drive on the fastlane-
Link naar reactie
Ik heb zelf een Audigy II retail en een Labtec 4.1 boxen set en wil ook upgraden naar 6.1 boxen Ik las onlangs een recentie van de Inspire 6700 (ben de link helaas kwijt, zoek maar met google) Uit die review kwam dat het voor de prijs een hele goeie set was. Echter de Cambridge SoundWorks® MegaWorks® THX® 5.1 550 is even een andere cathagorie. je betaald hier zo 3 a 4x zoveel voor. als je wat meer te besteden heb en alles uit die Audigy II Platinum wilt halen zou ik even wachten tot het voorjaar. Creative heeft aangekondig met een Megaworks 610D te komen. dus een zware 6.1 set.
Link naar reactie
Nu houdt ik niet zo van wachten maar ik wil eigenlijk ook wel een iets zwaardere set boxen. Het mooiste is immers een setje boxxen ook van Creative dan weet je zeker dat het goed op elkaar afgesteld is. vaak zijn de alternatieven wel iets goedkoper. Maar ja... Ik zal dus de moeilijke afweging moeten maken om zolang nog even minimaal geluidsplezier te houden of toch nu voor de 6700 te gaan. En al vind ik het een hoop geld moeilijk is die keuze wel. Ik zou ze eigenlijk beiden eens optimaal moeten beluisteren. Maar goed tis beter niet te overhaast te beslissen je doet er tenslotte ook weer jaren en jaren mee... - fastlane door de geluidsbarriere -
Link naar reactie
  • 2 weken later...
hallo ik heb de audigy2 met de 6700 6.1 ik moet zeggen het bevalt mij prima het aantal watt's lijkt misschein weinig, maar als ik dvd draai of een spel speel dan zet ik hem echt niet voluit want dan ligt mijn vogel op zijn rug. hij heeft een hele mooie warme bas en is simpel te inst.ook onder xp ik heb me laten vertellen dat het minder makkelijk gaat onder win ME. ter info ik heb betaald op de comp.beurs voor de kaart €115 en voor de boxen €120
Link naar reactie
Ik heb ondertussen ook de audigy2 met de 6700 6.1. Onder XP was het geluid verkrijgen een makkie...Onder 98SE kreeg ik het (nog) niet voor elkaar vandaar dat ik een dualboot XP heb gemaakt en mag ik nu genieten van een hoop sound. Ik wilde eerst wachten op de Cambridge SoundWorks® MegaWorks® THX® 6.1 die naar ik hoorde gepland stond voor begin voorjaar maar ik had het geduld niet. En ga kijken hoeveel ik ga genieten van dit setje. Ben zeer benieuwd!! (of ik uiteindelijk alsnog over wil gaan stappen) Waar ik wel tegen aanliep was dat ik werd gewaarschuwd voor oude drivers tijdens de installatie maar alles werkt perfect..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...