Ga naar inhoud

DVD BRANDER / PHILIPS DVDRW228K / werkt hij bij huidige PC.


Aanbevolen berichten

Zal deze brander goed werken bij mijn huidige PC???????????????????????? Processor: Intel Pentium II, MMX, 400MHz, 384 MB RAM, Harde schijf IBM Deskstar 75 GXP met een capaciteit van 30700MB. Interface: Ultra DMA / 100 IDE 7200 t/min. Windows 98. SCSI adapter en twee externe SCSI schijven van ± 8,5 en35 GB. Minimum eisen heb ik bij philips niet kunnen achterhalen. Wie kan mij een goed advies geven?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
In de leesmij staan uiteraard wel de minimale systeemeisen. Om ieder ander het zoeken te besparen hierbij voor de PHILIPS CD-ReWriter & DVD-ReWriter de MINIMALE SYSTEEMEISEN. 300 Mhz PENTIUM II-PC, of PC met gelijkwaardige processor en klokfrequentie. Windows 95, Windows 98, Windows Millennium, Windows NT 4.0(SP 3 of hoger), Windows 2000, Wondows XP. SVGA-monitor met minimaal 256 kleuren. 32 MB werkgeheugen RAM. 65 MB vrije ruimte op de harde schijf. Let op: Bij Windows NT, Windows 2000 en Windows XP moet als u als Beheerder zijn aangemeld om de installatie Wizard te kunnen installeren en gebruiken. Allen hartelijk bedankt voor de verstrekte informatie.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...