Ga naar inhoud

Lagere prestatie index ondanks betere videokaart


Aanbevolen berichten

Kan iemand mij verklaren hoe ik een grafische prestatie index in vista had van 4,1 met mijn videokaart ATI 3450 met 256 mb . Deze zat standaard in mijn HP Pavilion slimline S3422 Heb nu een Club ATI geplaats 3450 met 512 mb en krijg een prestatie index wat betreft video van 3.5 ? Zowel in 32 als in 64 bits vista. Reden voor deze wisseling is dat ik nu twee monitoren kan aansluiten. Heb ook systeem opgewaardeerd van 2 naar 4 Gb RAM, dit heeft wel een hogere prestatieindex tot gevolg gehad. Index al een paar keer opnieuw laten bepalen. Geen verschil met windowsdrivers of de catalyst van ATI. Geen echt probleem maar ik zou het graag verklaard zien.
Link naar reactie
Of je echt in prestatie achteruit gaat moet je testen met een benchmark of in games, maar echt een game kaart is dit niet. Dat je een hogere score haalt door 2 GB te upgraden naar 4 GB is al een hele vooruitgang, want bij de meeste mensen wil dat nog niet eens helpen. Let er wel bij op dat de score's allemaal afhankelijk van elkaar zijn. Ik heb dan wel niet zo snel geheugen maar met 2 GB haal ik al 5.9
Link naar reactie
[quote:3843f71979="MirageH1992"]Of je echt in prestatie achteruit gaat moet je testen met een benchmark of in games, maar echt een game kaart is dit niet. Dat je een hogere score haalt door 2 GB te upgraden naar 4 GB is al een hele vooruitgang, want bij de meeste mensen wil dat nog niet eens helpen. Let er wel bij op dat de score's allemaal afhankelijk van elkaar zijn. Ik heb dan wel niet zo snel geheugen maar met 2 GB haal ik al 5.9[/quote:3843f71979] Dank jullie voor de reacties, is ook niet bedoeld als game kaart, alleen maar om twee monitoren te kunnen aansluiten en kaartje kostte maar 35 euri.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...