Ga naar inhoud

Lage en schommelende FPS in WoW


Aanbevolen berichten

[quote:cfa1a0b535="Brambolino"]Ik dacht zelf dus aan de AMD Phenom X4 9850. Mocht ik die kopen, is dan ook een nieuwe koeler + koelpasta nodig? Of kan ik dan gewoon de oude koeler zonder koelpasta gebruiken..[/quote:cfa1a0b535] Ja, nieuwe koelpasta is wel aan te raden. Die Cpu is niet zo'n heethoofd, dus de originele koeler zou moeten voldoen.
Link naar reactie
[quote:a34b4875d4="Brambolino"]Eigenlijk vraag ik me af waarom ik geen Intel processor erin zou kunnen doen aangezien er nu ookal een Intel Celeron D in zit. Is de processor die ik in mijn vorige post noemde eigenlijk wel beter?[/quote:a34b4875d4] :o Je hebt gelijk, nu zie ik het. Ik dacht dat het een Amd moederbord was :wink: Maar als je idd een E8400 koopt, zijn je Ram en je Videokaart een dikke bottleneck. Dus die E8400 kan zijn prestaties niet 100 % benutten. In dat geval is het meestal beter om een heel nieuw systeem te kopen (Die Dual Core past ook helemaal niet op die socket). Dus als je je Cpu wilt veranderen naar een E8400, is je voeding waarschijnlijk te weinig, moet je het mobo veranderen, en een leuke grafische upgrade, zou ook geen overbodige luxe zijn. Dus die keuze ligt bij jou: Nieuwe pc, of een heel dure upgrade?
Link naar reactie
[quote:d47db1f58a="Brambolino"]Ik wou eigenlijk niet zo veel geld uitgeven. Ik gebruik de onboard-kaart van mijn moederboard ook niet. Ik heb een ATI Radeon HD 3850 kaart. Verder heb ik dus 2gb Ram. Is dit niet voldoende? Ik wilde dus ook mijn eigen moederboard behouden. Welke processor is dan aan te raden? Overigens, mijn voeding kan 300W aan[/quote:d47db1f58a] Antwoord, aub.
Link naar reactie
[quote:8a9483ff4d="NHubregtse"][quote:8a9483ff4d="Brambolino"]Ziet er interressant uit. Ik vraag me alleen af of een dual core processor wel past of werkt met mijn moederbord. Kan iemand me hierin wegwijs maken?[/quote:8a9483ff4d] Mij lijkt het wel moeilijk om een intel processor, op een Amd slot te douwen. Je kan het proberen, maar ik denk niet dat het past :wink: .[/quote:8a9483ff4d]Intel processor op een AMD slot? Celeron is van Intel dus hij heeft een Intel slot. Ik zou eerst eens even doorgeven wat voor type moederbord je hebt. Met CPU-z kun je dit wel opzoeken als je het niet weet (tabblad Motherboard).
Link naar reactie
Dit is waar CPU-z mee komt: [url]http://img406.imageshack.us/my.php?image=moedbordlp5.png[/url] [url=http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00590356&lc=en&cc=uk&dlc=en&product=3197419]Hier[/url] staat dat het moederbord Pentium D 900 series Dual Core (Presler) Pentium D 800 series Dual Core (Smithfield) Pentium 4 500 (Prescott) Pentium 4 600 (Prescott) Celeron D (Prescott) Celeron D (Cedar Mill) support. Valt hier een upgrade mee te krijgen? Dus die core-2 passen er dus niet op... Het is wel hetzelfde socket. Is die webpagina niet verouderd dan? Het lijkt me namelijk wel cool om die core-2 processor te hebben :)
Link naar reactie
[quote:43734d5097="steeldevil"][quote:43734d5097="Brambolino"]Ja supersnel... nu graag antwoord ivm welke processors er op mijn pc passen en of het het upgraden waard is. Is Pentium D Dual-Core en Core-2duo niet hetzelfde?[/quote:43734d5097] Het is hier geen helpdesk. Nu graag antwoord! :D Weleens van google gehoord?[/quote:43734d5097] Is het hier geen helpdesk? Dit is toch een forum waar vragen gesteld kunnen worden, of heb ik iets verkeerd begrepen?
Link naar reactie
Maar het is wel aan te raden om zelf even klein 'research' te doen voordat je een vraag stelt. Even Googlen had je idd maar 10 minuutjes gekost. Dit forum is niet bedoeld om je vraag te posten, en rustig je voetjes op tafel te leggen. Nee, je moet zelf ook een beetje initiatief nemen. Sommige mensen hier op dit forum waarderen dat niet zo. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1153481
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...