Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:c4acda1c27="micky.g"]weet iemand of de Geforce 5900 al ergens leverbaar is? zo niet enig idee vanaf wanneer wel? Hij zou er toch vanaf juni zijn? Slashhead heb jij hem al getest of in handen gehad????[/quote:c4acda1c27] Hij is inmiddels al leverbaar, bij Mycom is ie al te krijgen voor 399, dat is dus de non-pro. ik ga voor de ultra versie denk ik :lol:
Link naar reactie
Er komen 3 kaarten uit: GeForce FX 5900 Value (128bits) GeForce FX 5900 GeForce FX 5900 Ultra De ultra en non-ultra zijn beiden 256-bits. De Non-ultra draait op een lagere Core en Mem snelheid. Net als de non-pro en pro bij de Ati Radeon 9700 en 9800 dus. De GeForce FX 5900 is zelfs in Japan nog niet te koop, bel Mycom maar eens op, denk niet dat ze hem op voorraad hebben. [edit] nVidia heeft overigens nog niet eens bekend gemaakt op welke snelheid de non-ultra en Value lopen, ik geloof er dus geen barst van dat Mycom een non-ultra FX 5900 in de schappen heeft liggen, ook al staat het op hun site, misschien pre-order?[/edit]
Link naar reactie
[quote:f1730da418="wilco_oranje"]maar is de 5900 dan niet weer te oc-en naar een 5900 ultra net als bij 9700 naar pro???[/quote:f1730da418] Dat zou best kunnen, maar er is nog niemand op het hele internet die er een heeft getest of overgeklokt. Alle reviews en testen waren van de 5900 Ultra. nergens een non-ultra te zien. volgens de site van Mycom gaat het om een Asus kaart met een core van 400mhz. de Ultra is 450mhz.
Link naar reactie
MYCOM gaf de 16e aan als datum vanaf dan leverbaar. aangezien ik nogal ongeduldig ben zit ik te twijfelen om toch maar een radeon 9800 pro te pakken. (die is toch net zo snel?) zijn er specifiek kaarten aan te bevelen? of maakt het niet zoveel uit aangezien ze toch allemaal volgens reference design gemaakt worden?
Link naar reactie
Met zowel de R9800(pro) als de FX5900(u) heb je een uitstekende kaart, persoonlijke voorkeur geeft dan de doorslag. De FSAA van ATI is iets beter, de snelheid van de 5900 is (meestal) weer wat hoger, take your pick. Ik zou zelf voor de 5900U gaan, maar de kaarten ontlopen elkaar te weinig om een zinvol advies te geven aan iemand anders behalve mezelf ;) Misschien is de R9800 wel de beste keuze, hij is nu beschikbaar en doet niet onder voor de 5900, merk? ik zou gewoon een Sapphire nemen, goed verkrijgbaar en een uitstekende kwaliteit.
Link naar reactie
[quote:344385315d="SkinnerEd"][quote:344385315d="hjs"]SkinnerEd kickt op LOD, dus die gaat voor de Geforce ;)[/quote:344385315d] Of allebij ;)[/quote:344385315d] Ja, dat zou me ook niks verbazen, als je ze gewoon allebei koopt. Maar je hebt nu toch al een R9700 Pro? Is dan een R9800 Pro kopen niet een beetje overdreven? (ja ja, hij is sneller met AF en FSAA in vooral de hogere regionen :D ik snap het al) Fuck, ik wil ook een kaart waarbij ik AF en FSAA gelijk kan aanzetten op 1280 * 1024 :cry: ;)
Link naar reactie
HJS je loopt achter, hij heeft zijn Hercules Radeon 9700 Pro vervangen voor een Terratec GeForce 5800 Ultra en deze weer vervangen voor een Radeon 9800 PRO. Tja, Skinnered gaat altijd snel door de kaarten heen ;) Ik sluit me verder wel bij Skinnered, het is moeilijk kiezen tussen de 2, mijn voorkeur neigt naar de GeForce FX 5900 Ultra. puur omdat de techniek nieuwer is. welke je ook kiest het blijven beiden top kaarten.
Link naar reactie
[quote:9e0959d116="hjs"]Ja, die hercules wist ik natuurlijk, had hem nog bijna overgekocht ;) en die Terratec wist ik ook, en eigenlijk die Radeon 9800 pro ook wel ;) (moest van zijn oren)[/quote:9e0959d116] Ik heb de Terratec ook nog ;) ik denk dat ik die maar hou, dat wordt een collectorsitem ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...