Ga naar inhoud

3DMark03 Updated - Build 3.3.0


Aanbevolen berichten

Slashhead...misschien is het wel een goed idee om dan een mooi online artikel te maken...juist omdat ik het idee krijg dat jij [i:d67f9fde28]wel[/i:d67f9fde28] goed en duidelijk uit kan leggen wat DirectX 9 inhoud. Op deze manier beslis je zelf hoe diep en uitgebreid je het uitlegt. Mij zul je er in ieder geval wel heel blij mee maken en wat mij betreft mag je het zo moeilijk maken als je kunt...dan neem ik er gewoon wat meer de tijd voor 8) Overigens ben ik al tijden van mening dat C!T aan "ingewikkeldheid" heeft ingeboed te laatste jaren...gelukkig is er de laatste maanden weer die hardware serie maar ook die missen m.i. echte diepgang (misschien m.u.v. dat artikel over de werking van de processor). Lijkt me igg een mooie uitdaging voor je om de lancune op dat gebied die je zelf aangeeft in te vullen!
Link naar reactie
  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat nou vakantie? Heb jij nu al vakantie dan? Aaargh, ik, arme scholier, heb nog bergen werk te doen :-(. Misschien is het trouwens ook een idee (als je er zin in hebt) om 'voor de lol' de geschiedenis van DirectX uit te leggen en wat DirectX nou allemaal omvat (dus ook effe kort welke functies het nog meer heeft, behalve het 3dkaart verhaal). Als je je overijverig voelt, kan je misschien ook nog OpenGL en Glide er in betrekken en hoe dat in z'n werk ging. Maar dat is misschien te veel gevraagd ;-).
Link naar reactie
Hey, denk je dat ik niks te doen heb ofzo :( ik zit vol geboekt tot aan mijn vakantie met een paar projecten die ik eerst wil doen. Na mijn vakantie wil ik nog een ander project doen en misschien dat ik DirectX 9 daar tussendoor ga doen.... Maar dat weet ik nog niet zeker. Dus heb geduld my friend :lol:
Link naar reactie
Daar is dit forum niet de juiste plek voor. Als je dit wilt moet je een Brief of E-mail naar de redactie sturen van Computer! Totaal. Je kan hier in dit forum alleen wat vragen aan Dhr, R. Koning aka Slashhead voor wat betreft een artikel. maar dan nog kan je dat ook beter via PB of E-mail doen. Ik wacht met spanning af wat voor projecten Slashead nog in de pen heeft. Deze topic gaat over 3dmark '03 Build 330 en indirect over DirectX 9 overigens.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...