Ga naar inhoud

Hoe schakel ik ook de monitor uit ?


Aanbevolen berichten

Je monitor is doorgelust via je voeding op het 220volt net, deze aansluiting heeft geen betrekkin op het ATX voeding/bios verhaal waarmee windowsXP je pc afsluit. Wat jij wil is dus niet mogelijk. Je monitor zul je dus handmatig moeten uitzetten. Stanby modus is wel mogelijk via de bios cq WindowsXP. maar daar was je denk ik al achter.
Link naar reactie
Hallo, Even een master slave stekkerdoos aanschaffen [url=http://www.trust.nl/products/themes/computersurveillance/][color=red:c23db39ece]hier[/color:c23db39ece][/url] even een voorbeeld, ze hadden ze voor een tijdje terug bij Lidl heb er hier één van aangeschaft werkt perfect. [color=blue:c23db39ece](Produkten...accessoires...spanningsbeveiliging)[/color:c23db39ece] Intruder
Link naar reactie
[quote:06b7173338="Red Dragon"] Je monitor zul je dus handmatig moeten uitzetten. [/quote:06b7173338] Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn snoeren te koop, waarmee je externe apparaten kan laten uitschakelen als je pc uit gaat. Dat werkt zo: stekker in het stopkontakt en de andere in het apparaat bv monitor, printer, scanner. Dan zit er een USB aansluiting aan die je in je PC moet doen. Zet je dan je PC uit gaan de apparaten ook uit, dat wordt gedetecteeert door de USB poort. Heb toevallig zo ding hier liggen, maar moet het nog ff aansluiten op mijn scanner en printer. Monitor wil ik niet uit hebben omdat die ook voor een 2e systeem wordt gebruikt wat er naast staat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...