Ga naar inhoud

Alleen S-video


Aanbevolen berichten

heyz ik heb een vraagje. ik heb pas een nieuwe laptop gekocht met een Geforce2 go er in. als ik deze op mijn tv probeer aan te sluiten heb ik het volgende probleem, mijn tv heeft geen s-vhs ingang volgens mij kan ik alleen maar een s-vhs signaal uit mijn laptop krijgen het beeld is zwart/wit als ik een s-vhs kabel van laptop naar me tv gaat en daar met een scartblokkje in mijn tv wil. ik weet niet of alle kabeltjes die van s-vhs naar composiet zijn hetzelfde zijn maar ik gebruik het overloopje van mijn 3dfx kaart. met deze oplossing kijg ik een zwart beeld. dus een s-vhs signaal nu was mijn vraag hoe gooi ik dit signaal om van s-vhs naar composiet. in de instellingen van mijn geforce kon ik niet echt veel vinden. alleen een samengesteld signaal en een s-vhs. als ik het op de tv beneden test met wel een s-vhs aansluiting heb ik perfect beeld dus aan me laptop legt het niet. wie heeft dit vaker meegemaakt en wie weet het op te lossen ? tnx alvast
Link naar reactie
moet je dan ook niet in de software aangeven dat het om een compostiet gaat i.p.v een s-vhs ? want ik heb zo een verloop kabeltje voor me voodoo3 kaar en als ik hem daar op s-vhs zet valt het beeld ook zwart en als ik hem op composiet zet dan werkt het op me voordoo kaart.. maar dat kabeltje werkt niet op me geforce. zijn het andere kabeltjes dan of kan me laptop geen compostiet signaal geven ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...