Ga naar inhoud

Patch om van Geforce een Quadro te maken


Aanbevolen berichten

Ik heb deze [url=http://www.fileconnect.net/modules.php?name=News&file=article&sid=4038][b:bd80fa5e54]patch[/b:bd80fa5e54][/url] zojuist geinstalleerd op mijn Geforce2 en ik moet zeggen (het kan aan mij liggen :o :wink: ) dat mijn 2D beeld scherper lijkt te zijn. Ook lopen spellen net even iets soepeler. Is dit bedrog of werkt het echt en hebben meer mensen deze patch al geprobeerd. Wat maakt een Quadro Nvidia- eigenlijk beter dan een Geforce Nvidia-chip?
Link naar reactie
:lol: dit komt me bekend voor... heb het ook eens per ongeluk gedaan met mn ouwe GF3... hij herkende hem toen ook als quadro, maar om nou te zeggen dat het beter was... nee niet echt... volgens mij, en correct me if i am wrong, zijn de quadro kaarten meer voor het professionele segment.... dus grafische bewerkingen enzo.. Nvidia says; [quote:2ee0a68ad2]The ideal solutions for designers who require the highest performance and ultimate features, including: Mechanical CAD designers Creative professionals [/quote:2ee0a68ad2]
Link naar reactie
Precies wat BA zegt. het is voor Proff 3d doeleinden bedoeld die Quadro kaarten. voor de gewone gebruiker en gamer heb je er niets aan en is kan het zelfs nadelig zijn. ODF. wat jij dus nu hebt is zeer hoogst waarscheinlijk optisch bedrog. in directX games heb je er namelijk helemaal niets aan. ook 2D beeld heeft geen invloed hierop omdat dit niet word aangestuurd door het feit of je een GeForce 2 of Quadro 2 hebt maar door de Low Pass filters (LPF) op je videokaart en door de Ramdac.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...