Ga naar inhoud

Driver geeft problemen


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een ati radeon 9000pro van connect3d in mijn systeem zitten. Op het moment dat de ati-driver (cataclyst) geinstralleerd is geeft ie problemen: willekeurige cdromschijfjes kan ie niet lezen, grote bestanden kopieren van het netwerk of de cdromspeler lukt niet en pc start opnieuw op. Na het sluiten van internetexplorer start de pc opnieuw op. Ik heb al diverse malen een verse instaal gedaan van xp. Alle hardware is al in andere omgeving getest en okee. Alleen videokaart nog niet. Zonder ati-driver geinstalleerd geeft ie geen problemen en doet alles het prima, zelfs cd's brandenm gaat nu, wat eerst niet ging. Alleenziet mijn beeld er nu niet goed genoeg uit. Hoe los ik dit op?? De driver geeft dus problemen en ondermijnt de hele stabiliteit van mijn systreem, maar zonderd rivers is mijn beeld een stuk minder mooi. hoe los ik dit op?? Rudilio athlon Xp2000+, 80GB WD HDD, Readeon 9000 met 128MB, MSI KT4V mobo, 256 MB DDR PC2700
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...