Ga naar inhoud

Vastloper onder Games


Aanbevolen berichten

Beste mensen, ik zit met een probleem. Gedurende 1,5 week doet mn computer raar onder games. Hij blijft hangen. De hele pc zit dan vast. Dit kwam zo van de een op de andere dag naar voren :S Ik heb de nieuwes detonater drivers (radeon 9700pro) en de core en mem snelheid van mijn kaart is terug gezet naar de oude settings. (hij is overclocked geweest via rivaturner). Verder draai ik windows xp sp 1, amd xp 2600, 512 ddr, 120 GB HD nVidea nForce 2 A7N8X Deluxe moederbord. ik hoop dat jullie nog ideetjes hebben. Groeten Joost
Link naar reactie
[quote:675cf4027c="cHiLlaH"]Beste mensen, ik zit met een probleem. Gedurende 1,5 week doet mn computer raar onder games. Hij blijft hangen. De hele pc zit dan vast. Dit kwam zo van de een op de andere dag naar voren :S Ik heb de [b:675cf4027c]nieuwes detonater drivers [/b:675cf4027c](radeon 9700pro) [/quote:675cf4027c] Dat vind ik knap.. dat je detonator drivers van nvidia op een radeon 9700 pro instaleerd :lol: je bedoeld de ATI Catalyst 3.2 drivers? Heb je de oude Catalyst 3.1 of 3.0 drivers netjes verwijderd voordat je de 3.2 instaleerde? [quote:675cf4027c] en de core en mem snelheid van mijn kaart is terug gezet naar de oude settings. (hij is overclocked geweest via rivaturner). Verder draai ik windows xp sp 1, amd xp 2600, 512 ddr, 120 GB HD nVidea nForce 2 A7N8X Deluxe moederbord. ik hoop dat jullie nog ideetjes hebben. Groeten Joost[/quote:675cf4027c] Ik neem aan dat je pc niet te warm word en je een goeie air-flow hebt? je voeding is ook krachtig genoeg? heb je iets bijzonders gedaan 1, 5 week geleden dat hij vastloopt?
Link naar reactie
I'm deeply ashamed. Maar natuurlijk heb ik de catalyst drivers ipv de detonator serie... Geen virussen en niks bijzonders gedaan. Mijn voeding is een chieftec 360 watt moet toch voldoende zijn? De temperatuur ligt rond de 30 graden dus (zowel mobo als proc) dus hij is zeker niet te warm... Mn AGP loopt naar mijn weten op 8 en staat vast, dit is echter altijd al zo geweest en ik heb hier nooit problemen mee gehad... als ik de computer opstart blijf ik wel constant een foutmelding houden. Iets met system32 missing file ofzo. Dat is me in het verleden bij het verwijderen van een virus gebeurd. Ik geloof echter niet dat dit iets met video te maken kan hebben. Windows zelf is heel stabiel. Ik bekeek net mn internet gegevens en ben nu 9 dagen en 20 uur online. Dat betekend dat ie dus iig 10 dagen stabiel loopt... Any more suggestions? Tnks
Link naar reactie
Niet zozeer een fout, meer een missing file. Ik zal mn computer binnenkort ff opnieuw opstarten en de exacte foutmelding wel in een ander topic plaatsen. Maar hier kan het na mijn idee niet aan liggen. Die foutmelding is namelijk pas van NA de vastlopers. Niet tegelijkertijd... Nogmaals voor de rest is de pc volledig stabiel... Any options left?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...