Ga naar inhoud

Score vs Systeem


Aanbevolen berichten

Ik heb laatst 3dmark03 eens gedraaid en ik kwam op een score van 1915. Nou heb ik een gloednieuwe computer met een radeon 9700 (non pro) en verwachtte ik eigenlijk een hogere score. Ik heb de catalyst 3.2 driver geïnstalleerd en alle instellingen zo als in de FAQ staat. De rest van mijn systeem: 2.68 Ghz Intel P4 Gigabyte 800pro (I845 chipset) Radeon 9700 non pro 512 mb DDR 400 80 Gb HD maxtor liquid Ik dacht echt dat de score hoger zou uitvallen met dit systeem. Heeft iemand hier misschien een verklaring voor? Bij voorbaad dank.
Link naar reactie
Sorry voor dubbelpost. Ik heb met de nieuwste drivers al een hogere score gehaald van 3381 punten. De AA stond dacht ik wel lager. Ik heb overigens niet de legale versie van 3d mark 2003. Is het dan wel verstandig om te registeren om die scores zo online te zetten. Nog steeds kan die score hoger lijkt me.
Link naar reactie
[quote:f26d6ea37e="Sjoerdje"]Sorry voor dubbelpost. Ik heb met de nieuwste drivers al een hogere score gehaald van 3381 punten. De AA stond dacht ik wel lager. Ik heb overigens niet de legale versie van 3d mark 2003. Is het dan wel verstandig om te registeren om die scores zo online te zetten. Nog steeds kan die score hoger lijkt me.[/quote:f26d6ea37e]hoe bedoel je niet de legale versie van 3d mark :-? je kan hem gewoon downloaden hoor :wink: edit: dan bedoel ik natuurlijk ook een legale site van 3d mark zelf :P
Link naar reactie
Dat zijn de default settings, daar hoef je niet aan te zitten. Je kan gewoon 3dmark '03 downloaden via de link in de FAQ en daarna online je score zeten. daar is niks illegaals aan., Ga geen illegale PRO key's gebruiken want dan kom je wel in de problemen. Hoe dan ook zet die score online. want dan kan ik je settings zien.
Link naar reactie
bedankt voor alle antwoorden. ik heb mijn score nog niet online kunnen krijgen maar hij was 4370 met de resolutie op 800*600 en de rest allemaal op default. Ik weet niet of deze score dan wel normaal is voor het systeem maar ik d8 dat dit al aardig in de buurt begon te komen. de score met resolutie 1024*768 zit rond de 3300, moet deze ook niet rond de 4000 zitten ? alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:2431c8b435="Sjoerdje"]bedankt voor alle antwoorden. ik heb mijn score nog niet online kunnen krijgen maar hij was 4370 met de resolutie op 800*600 en de rest allemaal op default. Ik weet niet of deze score dan wel normaal is voor het systeem maar ik d8 dat dit al aardig in de buurt begon te komen. de score met resolutie 1024*768 zit rond de 3300, moet deze ook niet rond de 4000 zitten ? alvast bedankt[/quote:2431c8b435]je kan hem beter op de standaard settings zetten, want dat is makkelijker te vergelijken. dan over die score met 1024*768, ik weet niet hoe het precies zit. maar 1024x768=786342 en 800x600=480000. bij 1024 heb je dus een stuk meer pixels en als je hem op 1152*864 hebt heb je dus 2 keer zoveel pixels als bij 800*600. maar okee je hebt te weinig punten en zo meer moeten kunnen halen :-?
Link naar reactie
Je moet niet gaan vergelijken met mijn score. ik heb mijn videokaart extreem overgeklokt en getweaked. de score is echter wel te laag. je moet minimaal zo'n 4300 halen met jou systeem. Jij hebt 3dmark '03 gebruikt met een illegale Serial. daarom kan je niet online posten. Herisntaleer 3dmark '03 en gebruik geen crack of serial. zet vervolgens je score online. zo kan ik je systeem controleren omdat ik een PRO versie heb waar ik wel 39,95 Dollar voor heb betaald.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...