Ga naar inhoud

-= Radeon Topic deel 14 =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 154
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    155

[quote:3cc6f5c3c0="Red Dragon"]Ik weet niet wat voor instellingen jij gebruikte maar ik het volgende: Ati Radeon 9700 275/270@ 350/310 Res 1280x1024 Aniso level 8 / AA 4x (open GL) FPS Laagste 30fps Hoogste 100fps geschat gemiddelde 45 fps. scheelt enorm met jou.[/quote:3cc6f5c3c0] TJeeeezus :o Ik draaide met 2XAF en voor de rest niks, da stimmt etwas nicht zouden ze in Duitsland zeggen. Ik heb wel eens gehoord dat het heel smooth liep op een GF4 ook..
Link naar reactie
Even aan Slashhead vragen, die heeft nog een GeForce 4 ti 4600 liggen. wel raar dat jij zo laag scoort met de FPS, driver issue? doorgaans zijn nVidia kaarten sterker met OpenGL misschien dat ik was fout doe... als je opstart en meteen Res 1240x1024 doet en daarna test tesmap. dan is die map toch direect 1240x1204?
Link naar reactie
[quote:bbb1560a83="Red Dragon"]:roll: Amp2 Demo downloaden en demo draaien op 1240x1024, lijkt me toch duidelijk als je ons verhaal leest :roll:[/quote:bbb1560a83] Had deze thread niet echt bijgehouden en wist niet waar jullie verhaal begonnen was, beetje veel om te lezen :wink: Zal zowiezo nog niet echt gaan nu, hoop volgend weekend en anders volgende week :(
Link naar reactie
Ik heb m'n herrieschopper te koop gezet en een R9800Pro er in gezet, herrie werd me teveel. Dan maar wat minder LOD en ik begin AA ook wel te waarderen nu. Ik stond wel raar te kijken, de R9800 is overal sneller in tov m'n 5800U :o ook zonder AA en ik heb em nog niet eens oc'ed Ik heb ook m'n 800 fsb CPU 3 ghz erin zitten, het verschil in UT2003 bij drukke momenten is al gelijk voelbaar (min framerate is een stuk hoger) Ik heb nog niet eens de behoefte om te oc'en, maar dat gaan we toch wel eens bekijken uit niewsgierigheid ;)
Link naar reactie
Goeie keuze Edward :D 8) Dat had ik je al gezegd toen ik een paar maanden geleden de GeForce FX 5800 Ultra en de Radeon 9800 PRO teste bij Slashhead thuis :) 3ghz 800mhz fsb CPU is ook lekker. ik las in een ander forum dat je ook een i875 chipset hebt. smakelijk. Ik zelf wacht op de R360. de Radeon 9700 die ik nu hebt loopt overal nog lekker doorheen @ 1024x768 AA4x AF8x
Link naar reactie
[quote:e50388fc8d="Red Dragon"]Goeie keuze Edward :D 8) Dat had ik je al gezegd toen ik een paar maanden geleden de GeForce FX 5800 Ultra en de Radeon 9800 PRO teste bij Slashhead thuis :) 3ghz 800mhz fsb CPU is ook lekker. ik las in een ander forum dat je ook een i875 chipset hebt. smakelijk. Ik zelf wacht op de R360. de Radeon 9700 die ik nu hebt loopt overal nog lekker doorheen @ 1024x768 AA4x AF8x[/quote:e50388fc8d] Oh, toch wel? Geloof er niks van :D De plexikast nog gekocht edward? Smakelijk systeem weer :roll: .
Link naar reactie
[quote:a8b9025a5d="SkinnerEd"]Ik heb m'n herrieschopper te koop gezet en een R9800Pro er in gezet, herrie werd me teveel. Dan maar wat minder LOD en ik begin AA ook wel te waarderen nu. Ik stond wel raar te kijken, de R9800 is overal sneller in tov m'n 5800U :o ook zonder AA en ik heb em nog niet eens oc'ed Ik heb ook m'n 800 fsb CPU 3 ghz erin zitten, het verschil in UT2003 bij drukke momenten is al gelijk voelbaar (min framerate is een stuk hoger) Ik heb nog niet eens de behoefte om te oc'en, maar dat gaan we toch wel eens bekijken uit niewsgierigheid ;)[/quote:a8b9025a5d] Koop dan de Leadtek Winfast A300ultra, die heb ik ook :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...