Ga naar inhoud

-= Radeon Topic deel 14 =-


Aanbevolen berichten

Na het grote suc6 van deel 1 t/m 13 nu deel 14 Deel 13 kan je [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=86386]Hier[/url] nog nalezen. Deze topic is voor het posten van opmerkingen, vragen, nieuwtjes e.d. welke betrekking hebben op [b:7bb11bf608]alle ATI Radeon kaarten[/b:7bb11bf608] die verkrijgbaar zijn + de Radeon 9200/9600/9800. Othoudt: Stick to the topic! 8) In het [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=545190#545190]vorige deel[/url] waren we gebleven bij het feit dat BA een nieuwe radeon 9700 PRO had en 2fast ook binnekort.
Link naar reactie
  • Reacties 154
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    155

Overal lees je nu speculaties over wel of niet sneller zijn van de 9600 Pro ten opzichte van de 9500 Pro. Zijn deze speculaties ook nog echt ergens op gebaseerd of is dit slechts gebasseerd op verwachtingen. Ik heb namelijk nog steeds een grafische kaart nodig en weet door al deze speculaties echt niet meer welke ik moet kopen, blijven wachten op die 9600 of toch maar de 9500 ergens op de kop zien te tikken.
Link naar reactie
Wil je tog voor een Radeon 9500 Pro gaan? Ik zag gister dat MyCom ze had, en wel van het merk Sapphire en wel voor maar 218 euro. Dus mocht je geen zin hebben om te wachten op de 9600 (Pro) omdat die waarschijnlijk niet een heel groot verschil is met de 9500 Pro, kan je dus al een 9500 Pro bestellen. Het merk Sapphire had d8 ik toch passieve koeling o.i.d ?
Link naar reactie
Tja. er is nog geen enkele review geweest van de radeon 9600 (pro). de Specificaties zijn echter wel bekend. Alles wat je leest is dus inderdaad gebaseerd op deze specs en allemaal verwachtingen. je kan er eerlijk gezegd weinig over zegen nog. Als je nu al een leuke kaart hebt en geen haast hebt kun je gaan wachten op de eerste reviews. ik verwacht de kaart op zijn vroegst pas in Mei in de nederlandse winkel.
Link naar reactie
Leuk voor de Radeon 9500/9700 eigenaren (en de enkeling die een GeForce FX 5800 Ultra heeft ) [img:cace7d3782]http://www.daionet.gr.jp/~masa/rthdribl/Image/rthdribl.jpg[/img:cace7d3782] Let's call this the download of the week, it surely does look good. Rthdribl is a "High Dynamic Range Image-Based Lighting" demo. In it, Glare, Motion Blur, Fresnel Reflection and Depth of Field effects. It requirers a DirectX(R) 9.0 or later compatible graphics card. You can download it here (15mb): http://www.daionet.gr.jp/~masa/archives/rthdribl_1_1.zip
Link naar reactie
Ik las op www.rage3d.com het volgende: [quote:d34703e964][b:d34703e964]ATI said to land orders from Medion, market share in Europe to rise - 2:07 pm EST - MrB [/b:d34703e964] DigiTimes has reported some activity that ATI is having in the Europe. [url=http://www.digitimes.com/NewsShow/Article2.asp?datePublish=2003/04/03&pages=04&seq=18]Check the rest out.[/url] [i:d34703e964]According to sources, ATI Technologies has landed orders from European distributor Medion for its Radeon 9600 (RV350) graphics chip. Medion will incorporate Radeon 9600 graphics cards in 300,000 desktop PCs ordered by ALDI, a major Germany-based retail chain. Taiwan’s Micro-Star International (MSI) will manufacture the graphics cards. The PCs, priced at 1,179 euros, will also be equipped with 2.6GHz Intel Pentium 4 processors, 160GB hard drives and 512MB memory. Following this order, ATI is believed likely to land an even larger order from Medion for fall PC shipments to ALDI. ATI expects its share of the desktop graphics chip market in Europe to grow from 30% to 40% this year, according to a company source. It holds a 20% market share in the Asia-Pacific region and 50% in North America in desktop graphics chips, the source added.[/i:d34703e964][/quote:d34703e964] En ik maar denken dat er geen echte radeon 9600 in de ALDI pc zat.. een kennis van me heeft er een en in de drivers staat gewoon Radeon 9600XT. als ik dit verhaal zo lees dan gaat het dus wel om een radeon 9600 ipv een getweakte radeon 9500 PRO.
Link naar reactie
nou begin ik toch echt te twijffelen of ik niet moet wachten op de radeon 9600 pro, want ik wil de de 9500 pro kopen (ja nog steeds niet gekocht :-? )maar die heeft dus kloksnelheden van 275/275(550) ik vind 400/300(600) toch wel een stuk sneller :-? , maar ik wacht al zo lang op een videokaart :cry: . weet jij RD wanneer er benchmarks komen van de radeon 9600 pro, want hij komt waarschijnlijk pas in juni uit toch? zouden er deze maand nog benchmarks komen, ik hoop het anders koop ik gewoon de radeon 9500 pro
Link naar reactie
sorry.. ik weet net zo veel wat dat betreft dan een ieder ander op dit forum :( Ik vermoed benchmarks in Mei en dat hij eind Mei in de winkel ligt. de core en mem speed zeggen niet zo veel. Radeon 9500 PRO heeft 8 pixel pipelines. de Radeon 9600 PRO heeft er "slechts" 4. Je kan niets zinnigs zeggen totdat de eerste benchmarks er zijn. Als ik jou was zou ik gewoon een radeon 9500 Pro kopen. veel verschil verwacht ik niet en ik denk dat met jou PC (gezien je config in je sig) je niet veel verschil zult merken. tenzij je je CPU en Moederbord ook gaat vervangen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...