Ga naar inhoud

uit spel terug naar desktop (geforce 4 mx 420)


Aanbevolen berichten

Ik kan er haast niet over uit. in deze topic refereer ik tot 3 maal toe naar de FAQ en dan weet je hem nog niet te vinden.. :( Er staat duidelijk op de pagina van het videokaarten forum: [b:df67c8e889][color=red:df67c8e889]FAQ[/color:df67c8e889] Lees dit eerst voor dat je wat post !!!!![/b:df67c8e889] zucht.... :(
Link naar reactie
Als men het hier over de FAQ heeft heeft men het 99% van de keren over de FAQ van dit forum. weer wat geleerd :) maar goed.. om maar weer over je probleem te praten. Heb je Fast Write en Sidebanding al uitgezet? en als dat niet werkt. test dan de videokaart in een andere pc. het kan zijn dat je moederbord die videokaart niet lust. temp. probleem is het niet denk ik. een GeForce 4 MX 420 hoort nauwelijks warm te worden.
Link naar reactie
Die versie in de FAQ is de nieuwste en moet gewoon werken hoor.. in de FAQ staat het volgende: [quote:2c6825e0e9] Als uw stabiliteit problemen hebt probeert dan het volgende: Zet Fast write uit in de Bios van uw pc. Zet Sidebanding uit met rivatuner: www.guru3d.com/rivatuner Ga in Rivatuner naar “Power user” [img:2c6825e0e9]http://www.guru3d.com/uploads/20020928-02.jpg[/img:2c6825e0e9] en dan naar tab met Rivatuner\detonator\Global Zet lock danger settings op waarde: “0” Nu kunt u bij de system tweaks “ sidebanding” uitschakelen. Bij systemtweaks van Rivatuner kunt u ook uw AGP veranderen (dit kan vaak ook in de bios) Een lager AGP kan ook helpen voor een stabieler systeem[/quote:2c6825e0e9] Heb je dat gedaan?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...