Ga naar inhoud

uit spel terug naar desktop (geforce 4 mx 420)


Aanbevolen berichten

ik heb problemen met spelletjes en mijn videokaart, als ik namelijk een spel zit te spelen gaat in een keer, na een onbepaalde tijd de pc terug naar de desktop en ben ik totaal uit het spel... het ligt niet aan de temp want ik heb er al een dikke tafelventilator bij staan. Ik heb ook al allerlei drivers geprobeerd en windows opnieuw geinstalleerd, maar niks helpt win 98 se 512 mb ram amd atlhon XP 1600+ Alvast bedankt!
Link naar reactie
//computer_nerdo leuke redenering maar dat gaat bij die pc niet op. Die 300watt voeding is meer dan zat voor die pc. PCI kaarten trekken bijnna geen stroom en die GeForce 4 MX 420 al helemaal niet. de AthlonXP 1600+ valt ook erg mee. Dat hele voeding verhaal kan je vergeten. er is niets mis met je voeding denk eerder dat je een driver conflict hebt. deinstaleer de oude drivers en instaleer de 43.45 drivers zoals in de [color=red:397140a99a]FAQ[/color:397140a99a] staat. Als dat niet helpt probeer dan een paar van de tips in de [color=red:397140a99a]FAQ[/color:397140a99a]
Link naar reactie
voeding is het zeker niet, ik heb ook een 300 watt voeding en die moet zo eventjes mijn xp 1900+ , gforce 4 ti , HD , cd-rom (52x), cd-r(16x), mobo, 512 ddrram, plus nog drie casefans gaan voeden, nog nooit problemen gehad. zoals rode draak zei, ik denk ook eerder aan een driverconflict, misschien ook terwijl je nu toch bezig bent eens kijken om je direct x te herinstalleren of misschien de 9.0 versie er op te zetten.
Link naar reactie
[quote:38146ac46a="rombaft"] zoals rode draak zei, ik denk ook eerder aan een driverconflict, misschien ook terwijl je nu toch bezig bent eens kijken om je direct x te herinstalleren of misschien de 9.0 versie er op te zetten.[/quote:38146ac46a] Zeker [b:38146ac46a]GEEN[/b:38146ac46a] DirectX 9 erop zetten. zolang je het niet nodig hebt voor games en je geen DirectX 9 compliant kaart hebt, gewoon directX 8.1 gebruiken.
Link naar reactie
[quote:42ba66268f="Joost Timmerman"]dat deed het nieuwe setup bestandje van die 43.45 drivers automatisch... dus ik neem aan dat het goed is gebeurt[/quote:42ba66268f] Dat is leuk van die driver dat hij dat doet.. maar doe het nogmaar eens zoals in de [u:42ba66268f]FAQ[/u:42ba66268f] staat. dat gaat net iets beter. wie weet gaat dat wel werken
Link naar reactie
AGP = Advanced (Accelerated) Graphics Port Je AGP slot is de locatie op je moederbord waar je videokaart in gaat. AGP 1x 2x 4x, 8x heeft te maken met de snelheid waarop je videokaart met je interne geheugen van je pc (dus niet je videokaart geheugen) communiceert. Aangezien er geen merkbaar verschil is tussen AGP 1x en 8x kan je hem gerust op 1x zetten om je pc stabieler te maken. er staat ook een stukje in de [color=red:901211a3ad][b:901211a3ad]FAQ[/b:901211a3ad][/color:901211a3ad] hierover.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...