Ga naar inhoud

Geforce MX 200 en XP


Aanbevolen berichten

Als ik die nvidia drivers voor xp installeer kan ik niet meer automatisch afsluiten... hebben meer mensen hier last van? Als ik op afsluiten klik verloopt bijna alles normaal alleen blijft de pc hangen wanneer er staat: windowsXP sluit nu de PC af (of zoiets). Dan kan ik de muis niet meer bewegen en op het toestenbord reageert de pc dan ook al niet meer. Het enige wat ik op dat moment kan doen is 5 sec lang de aan/uit-knop inhouden. Hij sluit dan wel netjes af want ik krijg de volgende keer dat ik opstart verder geen melding, ook wordt mijn hardeschijf dan niet gecheckt. Heeft er iemand een oplossing (en niet zeggen originele xp-drivers installeren... dan doet return to castle wolfenstein et niet!)? Bij voorbaat dank!
Link naar reactie
De oorzaak is geloof ik 21.81 of 21.83. Ik ken nog iemand met hetzelfde probleem. 23.11 lost het op, maar geeft vaak weer andere problemen. Probeer deze drie drivers, misschien lost een ervan het probleem op zonder nieuwe te veroorzaken. Anders zul je ermee moeten leven totdat nVidia weer nieuwe drivers uitbrengt. Je kunt natuurlijk ook met béta drivers experimenteren. www.3dchipset.com
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...