Ga naar inhoud

P45 moederborden


Aanbevolen berichten

Ik begrijp de vraag niet: er zijn in NL ca. 45 moederborden op de markt met een P45 chipset, variërend in prijzen tussen de 80 en 255 euro: [url=http://tweakers.net/pricewatch/cat/476?currFilters=eNptjs0OwiAQhN9ln4CutT%2FD3ZsPQYADkbQNGLVpfHdpIUYS9zI732wmq9AIbBE96GbX5xwMyQgB2mUALcFpe3XTbhuQqLB6%2FRy3IK8mUxMzjFwXRj2HP4UZ58KEz0UPzyBuC1iLjoemJS5WX5y%2F2xBJqhRtDk3HeY04gR7KfxOR3%2BKeO5LvNB8puEfG&orderField=prijs&orderSort=asc]Pricewatch[/url]
Link naar reactie
[quote:d1ebea3425="osjohn"]Volgens de testen in C'T is het beste moederbord ook het duurste, met als vermelding of dit 50 euro meerprijs wel waard was. Als ik de ervaringen lees elders zijn er toch wel veel problemen met dat moederbord ??[/quote:d1ebea3425] Je bedoelt de Gigabyte GA-EP45-DS3R, voor € 119. Wat ik een heel redelijke prijs vind voor een P45 moederbord. Met elk veel verkocht product zijn veel problemen, dat zegt niets over de kwaliteit ervan. Daarvoor heb je een kwalitatief beter onderzoek nodig. Overigens kun je beter de conclusie lezen dan alleen naar het "best getest" label kijken. De winnaar is namelijk niet eenduidig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...