Ga naar inhoud

AMD Athlon 64 X2,OEM, 6000+, Socket AM2


Aanbevolen berichten

Ik weet't niet... :lol: Ik heb hier een Asus M2V-MX SE mobo met een 4000+ AMD. En die AMD wil ik dus vervangen voor het maximale wat er in dat bordje past, tegen een leuk prijsje. Het is maar een pc voor erbij als het ware. Dus het is niet de bedoeling om er flink wat euro's tegen aan te smijten. 100,- is echt wel het maximale. En dus dacht ik de 6000+ En als ik daarmee nog leuk Grid enzo kan doen is dat goed. Tenminste.. ik denk zelf dat ik namelijk een bottleneck trek als ik een 4850 bij de huidige 4000+ zet... Vandaar.
Link naar reactie
De cpu compatibility list gaat tot de 6000+. Je kunt er dus gevoeglijk vanuit gaan, dat de 6400+ en de 6500+ niet gaan werken. Een E8400 is sneller, maar ik denk dat de videokaart eerder een bottleneck wordt, dan de processor. Hou ook de voeding in de gaten, de 6000+ is een aardige stroomvreter. http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx?SLanguage=en-us&model=M2V-MX%20SE
Link naar reactie
De test ging niet echt goed bij de 4000+ Allemaal errors dat de graphic drivers niet geladen konden worden. Beetje vaag verhaal eigenlijk. De kaart zit nu weer bij mijn E8400. Alles draaid opzich wel redelijk maar elke keer als er iets van hardware bij komt (een HD bijvoorbeeld) dan word mijn beeld eerst zwart, knippert het even en dan weer gewoon beeld. Ook moest ik mijn monitor en HDTV apart configureren. Want elke instelling pakte hij op mijn hoofd monitor. Ik heb dus eerst de monitor aangesloten, toen ingesteld, toen de monitor er af en de HDTV er aan. Daarna met bijde opgestart en toen was het pas goed. Klinkt een beetje als een voedings probleem eigenlijk. Mja.. 480W Tagan is toch zeker wel genoeg voor die 4850?
Link naar reactie
Ik heb hier nog een voeding liggen van 450W het is er een van cooler master. nu snap ik alleen de amps verdeling niet goed die er op staat. er staat: DC output: |+3.3V | +5V |+12V1 |+12V2 |-12V PEAK (60 S) | 30A |35A | 18A | 16A CONTINUITY | 20A |25A | 12A | 10A Houd dat nou in dat ik de AMPs van de [b:4737ffebc2]V1[/b:4737ffebc2] en [b:4737ffebc2]V2[/b:4737ffebc2] van de 12V lijn bij elkaar moet optellen? Dat zou dan 34AMPs maken. meer dan mijn huidige 28AMPs dus. Of word dit een pure zelfmoord actie met mijn game monster?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...