Ga naar inhoud

fout van de harde schijf?


Aanbevolen berichten

directx heeft niets te maken met hoeveel geheugen op je videokaart zit. maar je kan beter een agp kaartje aanschaffen. voor 30 euro heb je al iets beters dan wat er nu op dat moederbord zit. hoewel ik het wel met Gerben eens ben war hij zegt: [i:23950be541]Maar ik blijf het allemaal twijfelachtig vinden, goed geld naar kwaad geld gooien dus.[/i:23950be541] als je echt wat games wilt spelen kun je beter die hele pc vervangen. Een socket 462 is nu eenmaal sterk verouderd. een leuke internet pc, maar meer is't niet. maar als je toch iets aan die videokaart wilt doen? kun je dit bv doen: http://www.azerty.nl/producten/product_detail/123/31030/gv-n52128ds-rh.html dit is ook niets, maar allicht beter dan de onboard functie.
Link naar reactie
lees dan ff goed: ik heb een goeie pc, deze ouwe gebruik ik alleen voor lan games tegen anderen. ik speel er niet zulke 'grote' games op maar meer dingen zoals halo en counterstrike, ik ga echt niet veel geld uitgeven. mijn buget hiervoor is 0 euro, dus zegt iemand die er WEL verstand van heeft me ajb wat ik kan doen om directx aan de praat te krijgen..
Link naar reactie
Nog een probleem, in de bios kan ik de share memory size maar op maximaal 64 mb zetten terwijl er 2x 256mb inzit. de graphic win size kan wel op 128 of 256 mb gezet worden als ik dat instel blijft er in dxdiag toch de waarde staan van de share memory size. weet iemand wat ik hieraan kan doen? (of hoe ik op een andere manier directx goed werkend krijg..)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...